Spillredaksjonen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Retro Crew cruiser langs kysten denne uken.PODKAST: Spillklubben tar for seg OutRun Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Har ikke spilt så mye OutRun, men husker jeg spilte OutRun 2006: Coast 2 Coast da det kom ut. Har mye gode minner fra det egentlig, og tviler på at noen av de andre spillene er noe mindre super sunshine feel good-stemning. Fikk meg litt til å tenke på N64 sofa coop i F-Zero og WipEout. Good times, good times. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Var i Berlin forrige uke og kom over den originale Outrun arkademaskinen på ei svært brun kneipe. La oss si det gikk med noen euro der Ved siden av Wonderboy så var vel Outrun det arkadespillet jeg spilte mest på slutten av 80-tallet. Var ikke så glad i de spillene på data, egentlig. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Var i Berlin forrige uke og kom over den originale Outrun arkademaskinen på ei svært brun kneipe. La oss si det gikk med noen euro der Ved siden av Wonderboy så var vel Outrun det arkadespillet jeg spilte mest på slutten av 80-tallet. Var ikke så glad i de spillene på data, egentlig. OutRun hører hjemme på arkade! Ingenting slår det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå