Joachim_F Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Sikkerhetshull oppdaget i Samsung Galaxy G5.Du har vel ikke brukt fingeravtrykkleseren? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 .. og dette så dere ikke komme før nå? Og det settes ennå ikke i forbindelse med NSA bakdører? 1 Lenke til kommentar
Mobilisten Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Samsung galaxy s5, ikke "Samsung G5" Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Nei, jeg har naturligvis ikke tiltrodd mitt fingeravtrykk til mobilen og alt av programvare på den. Takk for at dere underbygger grunnlaget for denne skepsisen, for noen ganger føler jeg at at jeg beveger meg litt for nær paranoia-spektret. Men så viser det seg gang på gang at det er bare alle andre som har overdreven tiltro til hva som finnes av sikkerhet Endret 27. april 2015 av tommyb 1 Lenke til kommentar
Mobilisten Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Nei, jeg har naturligvis ikke tiltrodd mitt fingeravtrykk til mobilen og alt av programvare på den. Takk for at dere underbygger grunnlaget for denne skepsisen, for noen ganger føler jeg at at jeg beveger meg litt for nær paranoia-spektret. Men så viser det seg gang på gang at det er bare alle andre som har overdreven tiltro til hva som finnes av sikkerhet er vel bare å laste ned malwarebytes eller lignende? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Nei, jeg har naturligvis ikke tiltrodd mitt fingeravtrykk til mobilen og alt av programvare på den. Takk for at dere underbygger grunnlaget for denne skepsisen, for noen ganger føler jeg at at jeg beveger meg litt for nær paranoia-spektret. Men så viser det seg gang på gang at det er bare alle andre som har overdreven tiltro til hva som finnes av sikkerhet er vel bare å laste ned malwarebytes eller lignende? Det hjelper på hvis jeg føler at privacy kanskje ikke er en stor utfordring :g Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Tja, hadde jeg kjøpt en tlf med fingeravtrykk sensor så ville jeg garantert brukt den. Så takk for heads up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg