chill1 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hei. skal sende in en mobil telefon som ikke er helt god.. har skrevet ut skjema jeg fikk tilsendt fra netontnet. nederst på arket står det navn avklaring. hva skal jeg evt skrive her? høres kanskje idiotisk ut, men er usikker på hva jeg skal skrive, kjipt å skrive feil. prøvd å finne ut via google men finner ingen konkret forklaring... Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 ingen som vet ? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Kan du poste bilde av skjema? Edit: Tror du bare skal skrive navnet ditt. At det er en avklaring på signaturen din.Står det i nærheten av hvor du skal signere/underskrive? Endret 27. april 2015 av Zash Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 får ikke postet bilde av skjema desverre. ja det står rett under signatur og dato Takk for svar! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Mener du skal skrive navnet ditt pga. at signaturer ikke alltid er lesbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå