OleP Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg en N6000.. men det er et par ting jeg lurer på.. Har telefonen lik meny som P800? siden det er en symbian telefon.. Hvordan er det å filme med den? er kvaliteten brukbar? Og har den innebygget Opera? Takker for svar Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Du mener kanskje nokia 6600, ikke 6000? *grin* Kan dessverre ikke hjelpe deg med noen av spørsmålene siden jeg ikke har denne telefonen *grin* Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg en N6000..men det er et par ting jeg lurer på.. Har telefonen lik meny som P800? siden det er en symbian telefon.. Hvordan er det å filme med den? er kvaliteten brukbar? Og har den innebygget Opera? Takker for svar Den har ikke samme meny som P800... denne har en meny som er i SX1, 7650, 3650 og N-gage... veldig fin mobil Det følger med opera... Film: http://home.broadpark.no/~kkoch/nokia/Vide.3gp du trenger f.eks. Philips Platform player for å spille videon på dataen... Lenke til kommentar
OleP Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Takk for at du er våken Siemens:-) Men er tastestene og joysticken gode å bruke? Den ser litt stor ut, men jeg ser den er ganske lett! og det er jo bra. Hvor mange mb har telefonen og er det mulighet å laste ned nyeste firmware på nettet? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 den har 6 mb innebygget minne frigitt til brukeren.. det følger også med et 32 mb mmc kort... tastene og joysticken er ålreite di.... kunne sikkert vært bedre joystick mener noen, men jeg er storfornøyd med taster og stick... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Joysticken er forferdelig! :-) Men tastene er smoothe og fine. Noen av de beste tastene jeg har vært borti faktisk.... Anyway. Minnet er i korteste laget uten minnekort. Tross alt får du virkelig lyst å ta bilder med den filemen pga den utrolige skjermen. Videopptak er også noe jeg har brukt flittig!!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Joysticken er forferdelig! den er da aldeles ikke forferdelig! har lekt med mobilen i en uke nå.. kan ikke huske å ha trykket feil på joysticken en eneste gang... hva er så forferdelig med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå