Renolz Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hei, Har vært bort i at flere større firma som er etablert i flere byer bruker en slags sentral som gjør at når du ringer inn på ett bestemt nummer (ofte 5-siffer) så kommer du til din lokale avdeling for firma. Altså, man har ett felles sentral-nummer som automatisk detekterer hvor du befinner deg, for så å ringe deg inn til det nærmeste kontoret / avdeling til din lokasjon. Er det noen som vet noe om dette? evt. hvor man kan bestille noe slikt? priser? Takker for alle hjelpende svar! - Renolz Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Gjør kundene er tjeneste, dropp disse overprisede spesialnummerene 3 Lenke til kommentar
Renolz Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Gjør kundene er tjeneste, dropp disse overprisede spesialnummerene Nå handler ikke dette om at det må være ett spesialnummer, om du leser teksten før du kommenterer så forstår også du at dette dreier seg om å finne ut hva den tjenesten jeg har beskrevet heter. Aller beste hadde vært å hatt ett fast tlf nummer som vi allerede har i firma, bare at det nummeret går til alle avdelinger i norge, avhengig av hvor innringer befinner seg. Er det ingen som vet hva dette kalles? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) LISN. Location Independent Subscriber Number. Grunnen til at Krokan ba deg om å ikke benytte dette, er at LISN ofte nås på et femsifret nummer, eller et nummer i 815 xx xxx-serien. Disse nummerne er, som Krokan påpeker, overpriset og påfører kundene enorme utgifter mens de venter på en ledig medarbeider. Edit: foreslår at du spør Telenor om de tilbyr dette. De liker å tilby tjenester som flår kundene deres. Du når dem på det overprisede nummeret 05000. Sett på stoppeklokka og tell antall minutter samtalen varer, gang med to og da ser du med en gang hvor mye det kostet deg å snakke med dem. Endret 28. april 2015 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Renolz Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 LISN. Location Independent Subscriber Number. Grunnen til at Krokan ba deg om å ikke benytte dette, er at LISN ofte nås på et femsifret nummer, eller et nummer i 815 xx xxx-serien. Disse nummerne er, som Krokan påpeker, overpriset og påfører kundene enorme utgifter mens de venter på en ledig medarbeider. Edit: foreslår at du spør Telenor om de tilbyr dette. De liker å tilby tjenester som flår kundene deres. Du når dem på det overprisede nummeret 05000. Sett på stoppeklokka og tell antall minutter samtalen varer, gang med to og da ser du med en gang hvor mye det kostet deg å snakke med dem. Takk for nyttig info! Til informasjon, det er en kunde som etterspør denne løsningen, (driver ett svakstrøm firma) så må jo nesten hjelpe kunden å få til den løsningen han ønsker. Hørte med telenor, de sier det koster kr 49,00 /mnd for hovednummeret + kr 39,00 /mnd per telefon/mobil knyttet mot hovednummeret. De sa dog ikke noe om at det måtte være ett 815 nummer eller ett 5 sifret nummer. Det virker altså som om man kan benytte ett eksisterende nummer man har i bedriften og legge det inn som hovednummer hos telenor som der vidrekobler samtalene til nærmeste tilknyttede telefon. Høres ikke så ille ut - Renolz 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå