pesenツ Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hei, jeg konfirmerte meg i går og nå skal jeg kjøpe meg PC. Jeg fikk ca, 40k og har valgt å bruke ca 17k-19k på PC. Jeg har satt opp en liste:http://www.netonnet.no/Customer/SharedList/66699 1: Ser dette greit ut? eller er det noe som kan byttes ut 2: Er alt kompitabelt? 3: Er det en god vifte løsning? 4: Er dette alt jeg trenger? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Blir en dyr pc, ville selv byttet ut razer da jeg synes det er for dårlig levetid på de. Kompatibelt: ja vifte løsning: helt ok alt du trenger. ja og pluss litt til spør du meg Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Blir en dyr pc, ville selv byttet ut razer da jeg synes det er for dårlig levetid på de. Kompatibelt: ja vifte løsning: helt ok alt du trenger. ja og pluss litt til spør du meg Hva mener du med helt OK? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Får mye kjøling da ribben på den der er helt enorm, men det tar mye plass og er ikke helt stille. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Ville selv gått ned til i5-4690K mtp at dette er en gamingrigg, og lagt pengene i en 144hz skjerm med støtte for G-sync. Dersom du ikke skal overklokke hardcore, så kommer du også langt med en Cooler Master Hyper 212 EVO CPU kjøler - god value for pengene. Se her: Forskjellen på i7 og i5 er strengt tatt HT. G-Sync: Endret 27. april 2015 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå