Kristoffer Møllevik Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det mener tydeligvis HTC.– iOS er en sykdom Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det er det mange av brukerne her på forumet som mener også. Bortsett fra de som mener det er en demonisk besettelse av Epledjevelen da. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Må vel gå an å tulle med det ekstremt dagnosekåte samfunnet vi lever i. Det er jo ikke en eneste følelse omtrent som ikke kan medisineres vekk. Synes ikke reklamen var spes morsom, men bra oppfinnsomt laga. 2 Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 WP is love, Wp is life 3 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 All PR er god PR De som misliker reklamen og forteller alle hvor mye de misliker den hjelper jo bare HTC med sine reklamering. Akkurat som Rockstar fikk massiv reklame fra media og folk som synes spiller var altfor voldelig. Da måtte jo bare folk ha det. Dermed hjalp de som ville hindre salget rockstar i å selge enda mer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 All PR er god PR De som misliker reklamen og forteller alle hvor mye de misliker den hjelper jo bare HTC med sine reklamering. Akkurat som Rockstar fikk massiv reklame fra media og folk som synes spiller var altfor voldelig. Da måtte jo bare folk ha det. Dermed hjalp de som ville hindre salget rockstar i å selge enda mer. Feil, All PR er definitivt ikke god PR. AtW Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 All PR er god PR De som misliker reklamen og forteller alle hvor mye de misliker den hjelper jo bare HTC med sine reklamering. Akkurat som Rockstar fikk massiv reklame fra media og folk som synes spiller var altfor voldelig. Da måtte jo bare folk ha det. Dermed hjalp de som ville hindre salget rockstar i å selge enda mer. Det synes ikke Norwegian ihvertfall. AtW 1 Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 All PR er god PR De som misliker reklamen og forteller alle hvor mye de misliker den hjelper jo bare HTC med sine reklamering. Akkurat som Rockstar fikk massiv reklame fra media og folk som synes spiller var altfor voldelig. Da måtte jo bare folk ha det. Dermed hjalp de som ville hindre salget rockstar i å selge enda mer. Jeg forteller ingen om jeg hverken liker eller misliker reklamen. Jeg bare tenker stille for meg selv "at nå skal jeg iallefall ikke kjøpe en annenrangs telefon (les: HTC) mer". Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 All PR er god PR De som misliker reklamen og forteller alle hvor mye de misliker den hjelper jo bare HTC med sine reklamering. Akkurat som Rockstar fikk massiv reklame fra media og folk som synes spiller var altfor voldelig. Da måtte jo bare folk ha det. Dermed hjalp de som ville hindre salget rockstar i å selge enda mer. Feil, All PR er definitivt ikke god PR. AtW All PR er god PR De som misliker reklamen og forteller alle hvor mye de misliker den hjelper jo bare HTC med sine reklamering. Akkurat som Rockstar fikk massiv reklame fra media og folk som synes spiller var altfor voldelig. Da måtte jo bare folk ha det. Dermed hjalp de som ville hindre salget rockstar i å selge enda mer. Det synes ikke Norwegian ihvertfall. AtW All PR er god PR De som misliker reklamen og forteller alle hvor mye de misliker den hjelper jo bare HTC med sine reklamering. Akkurat som Rockstar fikk massiv reklame fra media og folk som synes spiller var altfor voldelig. Da måtte jo bare folk ha det. Dermed hjalp de som ville hindre salget rockstar i å selge enda mer. Jeg forteller ingen om jeg hverken liker eller misliker reklamen. Jeg bare tenker stille for meg selv "at nå skal jeg iallefall ikke kjøpe en annenrangs telefon (les: HTC) mer". Skulle gjort det tydelig at jeg mente det som et sitat, så beklager det. Er heller ikke enig i at all PR er god PR. I tilfelle med Rockstar var det jo slik, men er jo ikke nødvendigvis slik med HTC. Hadde jo og hjulpet om telefonen deres gjorde det litt bedre i tester enn det den gjør. Lite vits i å direkte mobbe konkurrenter hvis du ikke har noe bedre enn de har. Vanligvis er slike reklamer lagt på grunnlag av at det ene selskapet gjør noe bedre enn det andre. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Når vi først er inne på det med meningsløse og rare ting så sjekk ut denne serien; http://www.imdb.com/title/tt0770762/ den ligger på norsk Netflix Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 All PR er god PR De som misliker reklamen og forteller alle hvor mye de misliker den hjelper jo bare HTC med sine reklamering. Akkurat som Rockstar fikk massiv reklame fra media og folk som synes spiller var altfor voldelig. Da måtte jo bare folk ha det. Dermed hjalp de som ville hindre salget rockstar i å selge enda mer. Det synes ikke Norwegian ihvertfall. AtW Surrer du med hvilken bruker du er logget inn med ATWindsor? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg