hwknut Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nå fikk jeg nettopp en tanke om forumet og det var om man kunne egendefinere sitt eget forum! Altså at man kan ha f.eks Annet om hardware fra hardware forumet, Generel diskusjon fra gamer forumet, casemodding fra overklokking forumet og søppel fra Off-topic! Kunne dette la seg gjøre? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hadde vært litt kult. Mekka seg en egen forum. Bare legge til de kategoriene du er mest interisert i til sitt 'eget' forum. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 DET hadde vært digg ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 I det gammle gammle framesforumet så var det mulig å flytte på kategorier og ting så vidt så jeg husket. Gud jeg savner framesforumet. Beste forumet jeg har vært borti. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 I det gammle gammle framesforumet så var det mulig å flytte på kategorier og ting så vidt så jeg husket. Gud jeg savner framesforumet. Beste forumet jeg har vært borti. OFF TOPIC: Postet et par poster du ja... 10.000 rundt hjørnet... Lenke til kommentar
stranden Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 DET var en IDÈ med stor I Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå