Borger___ Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Noe som har irritert meg med facebook er at hver gang du blir venner med noen så dukker dette opp i feeden til vennene dine (xxx is now friends with xxx). Er det mulig å deaktivere dette slik at man kan "holde for seg selv" hvem man blir venner med? Jeg gikk eksempelvis på aktivitetsloggen å trykte "fjern fra tidslinje" på en friend request jeg akkurat aksepterte, men jeg vet jo ikke om dette fortsatt dukker opp hos andre eller ikke... Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hvis du skjuler vennelisten din, tror jeg ikke de kommer opp. https://www.facebook.com/help/community/question/?id=4930249138591 Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Ok, leter fortsatt etter mulighet uten å skjule hele vennelisten. Noen som har efaring med å slette enkelt hendelser fra aktivitetsloggen? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Det er jo det du allerede har gjort, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå