Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Blåmeis med støv på nebbet ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Ser jo ut til at dette objektivet også duger. Kanskje er skarpheten ikke fullt så god som på dine aller beste bilder ? Men det behøver selvsagt ikke ha noe med selve objektivet å gjøre. Støvet på nebbet kommer jo godt fram og du skal ikke være misfornøyd med resultatet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det slutter aldri å forundre meg hvor mye glede denne lille krabaten byr på, der den stadig er på farten, høyt og lavt. Ser at kjekkasen nettopp har vært hos frisøren. -bjarte. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Ser jo ut til at dette objektivet også duger. Kanskje er skarpheten ikke fullt så god som på dine aller beste bilder ? Men det behøver selvsagt ikke ha noe med selve objektivet å gjøre. Støvet på nebbet kommer jo godt fram og du skal ikke være misfornøyd med resultatet. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! Sigma-objektivet er dessverre ikke like skarpttegnende som Tamron-objektivet, og hadde jeg hatt mulighet, ville jeg nok anskaffet Tamrons relativt nye 150-600mm telezoom. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Det slutter aldri å forundre meg hvor mye glede denne lille krabaten byr på, der den stadig er på farten, høyt og lavt. Ser at kjekkasen nettopp har vært hos frisøren. -bjarte. Hei, Bjarte. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, blåmeisen liker å ha orden på sveisen M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Vakker krabat sittende i solskinnet , flotte farger og skarphet. Våknet opp til fuglesang i hagen i morges , det gir en fin start på dagen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Ja, se der har vi den hyperaktive svensken igjen i portrett i fint lys og god skarphet som henter fram farger og detaljer. Perfekt plassert i flata. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Vakker krabat sittende i solskinnet , flotte farger og skarphet. Våknet opp til fuglesang i hagen i morges , det gir en fin start på dagen. Mvh Alec Hei, Alec. Mange takk for hyggelig, morgenfrisk tilbakemelding ! Ja, å våkne til solskinn, åpne vinduet for å få frisk luft og fuglesang mens en nyter dagens første kaffekopp, det er virkelig en flott start på dagen M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Ser jo ut til at dette objektivet også duger. Kanskje er skarpheten ikke fullt så god som på dine aller beste bilder ? Men det behøver selvsagt ikke ha noe med selve objektivet å gjøre. Støvet på nebbet kommer jo godt fram og du skal ikke være misfornøyd med resultatet. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar.Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! Sigma-objektivet er dessverre ikke like skarpttegnende som Tamron-objektivet, og hadde jeg hatt mulighet, ville jeg nok anskaffet Tamrons relativt nye 150-600mm telezoom. M v h Albert. Du får legge av noen kroner hver mnd, og snart så har du det. Skj Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Ser jo ut til at dette objektivet også duger. Kanskje er skarpheten ikke fullt så god som på dine aller beste bilder ? Men det behøver selvsagt ikke ha noe med selve objektivet å gjøre. Støvet på nebbet kommer jo godt fram og du skal ikke være misfornøyd med resultatet. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar.Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! Sigma-objektivet er dessverre ikke like skarpttegnende som Tamron-objektivet, og hadde jeg hatt mulighet, ville jeg nok anskaffet Tamrons relativt nye 150-600mm telezoom. M v h Albert. Du får legge av noen kroner hver mnd, og snart så har du det.Skj Hei igjen, Ragnar. Ja, jeg tror det ordner seg i løpet av sommeren, - min absolutt bedre halvdel har tilbudt seg å forskuttere beløpet, så vi får se ... . M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Ja, se der har vi den hyperaktive svensken igjen i portrett i fint lys og god skarphet som henter fram farger og detaljer. Perfekt plassert i flata. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - nå kan jeg ta det rolig resten av dagen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Fint bilde! Regner med han fikk pusset nebbet ganske kjapt når han oppdaget han var i kameraets søkelys. Ingen grener ut i hjørnene heller.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Fint bilde! Regner med han fikk pusset nebbet ganske kjapt når han oppdaget han var i kameraets søkelys. Ingen grener ut i hjørnene heller.. Hei, Helene. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, (små-)fuglene er som regel svært flinke til å holde nebbet rent, - med unntak av grønnfinker, - de er ikke nøye med den personlige hygienen. M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hello Albert Nice bird again, blåmeis, blue tit, swede With Best regards Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Hello Albert Nice bird again, blåmeis, blue tit, swede With Best regards Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Bra fanget! Fint lys! Hei, Smort1. Det var koselig å høre, - mange takk for hyggelig tilbake-melding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg