Gjest medlem-359424 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Telefonstolpe..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Ikke så lett å se stolpen, men tipper at det er den han står og holder oppe med høyre skulder så den ikke skal falle overende. Litt spesielt, men likevel spennende bilde. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Her lurer jeg fælt på hva du har tenkt med tittelen? Er det mannen i seg sjøl som er stolpen? (var han spesielt høy?...ja for det er en mann.. ) Pussig bilde.. Alt du finner på å knipse..godt gjort! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Morsom tittel og spennende bilde. Minner mye om det forrige du la ut. Hva har du gjort for å få det så uklart? Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Takker for kommentarer:-) @WIRE, nå kan du lure....:-) Smører inn linsa med melange, før jeg skraper av et felt med neglene.....Når jeg kommer hjem, vasker jeg kamera godt i Zalovann, og husk god temp på vannet, ellers får du trøbbel. Så legger jeg det i tørketrommelen til tørk. Så er det klart til neste tur ut:-) @Helene, så knipser jeg bare det jeg ser.... om enn med et skråblikk:-) Lenke til kommentar
deleted Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Kuult, det skal jeg prøve neste gang. Funker vaskemaskinen hvis jeg setter den på 60 kulørt istedenfor? Orker ikke vaske for hånd Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Kuult, det skal jeg prøve neste gang. Funker vaskemaskinen hvis jeg setter den på 60 kulørt istedenfor? Orker ikke vaske for hånd Nei nei, du må ikke det...du kan ødelegge kameraet og optikken! Håndvask som gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg