K N Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hei, Jeg sitter med div support rundt om her jeg jobber, deriblant telefoner. Satte opp e-postkonto for en ansatt og han klager på at mailer kun er synkronisert for 3 dager. Jeg går inn på innstillinger og får alternativ på maks 3 dager med synkronisering. Min telefon er helt likt satt opp og jeg får 1 måned, virker som kun han sliter med det. Jeg prøvde å sette opp mailen på nytt og når dette var gjort fikk jeg alle alternativene (maks 1 måned). Valgte dermed 1 måned, men det ble kun 3 dager. Trykker på antall dager med synkronisering og får maks 3 dager igjen. Synes dette virker veldig rart? Noen gode tips? Gjelder iPhone 6. Mail server er exchange. På forhånd, takk, og ha en fin dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Kan det være satt en spesiell policy for denne brukeren i AD for Exchange? Lenke til kommentar
K N Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Hei zanta! Det er ingen spesiell policy satt for brukeren, det jeg har trodd hele tiden, men etter en grundig sjekk viser det seg at den er "lik alle andre brukere". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Så det er samme problem dersom du sletter kontoen fra telefonen, og setter den opp til å synke mot din Exchange-konto? Lenke til kommentar
K N Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Testet aldri med min konto, men det løste seg nå :-) Vår IT avdeling hadde visst gjort noe feil i opprettelsen av konto likevel, så du hadde rett med en gang! :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Kunne ikke se noen annen mulig forklaring. Dersom du hadde testet med din bruker, ville du sett med en gang at dette lå på server/AD, ikke i telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå