Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Ålesund fra en uvant vinkel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Et godt bilde av det urbane landskapet med fin skarphet og god eksponering. Det er godt komponert og du har tatt det på et fordelaktig tidspunkt. Jeg er veldig glad i Snapshot selv, men for min del blir det litt for mye effekter i V1 uten at det egentlig gjør bildet bedre. Originalen er derfor min favoritt idag. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Et godt bilde av det urbane landskapet med fin skarphet og god eksponering. Det er godt komponert og du har tatt det på et fordelaktig tidspunkt. Jeg er veldig glad i Snapshot selv, men for min del blir det litt for mye effekter i V1 uten at det egentlig gjør bildet bedre. Originalen er derfor min favoritt idag. Hei Mikael! Hehe!, nei det gjør ikke bildet bedre, er enig med deg der, men la det som V1 for å skaffe oppmerksomhet og debatt. Regner jo med å få litt reaksjoner på dette (les: slakt..) Vi tro at de fleste lander på V2 i dag. Tok bildet i det sola var i ferd med å gå ned, så jeg hadde en fantastisk solnedgang i ryggen. (Og det heter Snapseed og ikke Snapshot, jeg hadde skrevet feil i teksten, regner med det var det du også mente.. ) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hei, Helene. Fint oversiktsbilde av Ålesund i to varianter. Du er en førsteklasses representant for arten "Homo ludens", og når du leker deg med styrespakene, blir resultatet alltid spennende, - slik som V1 i dette tilfellet, der det kan se ut som om bildet er tegnet og fargelagt med penn. Til tross for et vellykket bilde, foretrekker jeg likevel den mer realistiske V2 ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Hei, Helene. Fint oversiktsbilde av Ålesund i to varianter. Du er en førsteklasses representant for arten "Homo ludens", og når du leker deg med styrespakene, blir resultatet alltid spennende, - slik som V1 i dette tilfellet, der det kan se ut som om bildet er tegnet og fargelagt med penn. Til tross for et vellykket bilde, foretrekker jeg likevel den mer realistiske V2 ! M v h Albert. Hei Albert! Nå måtte jeg Google hva Homo Ludens var, og der var jo jeg...det lekende mennesket! Hyggelig du stakk innom og ikke slaktet V1 som jeg forventet. Ha en fortsatt strålende dag! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Et godt bilde av det urbane landskapet med fin skarphet og god eksponering. Det er godt komponert og du har tatt det på et fordelaktig tidspunkt. Jeg er veldig glad i Snapshot selv, men for min del blir det litt for mye effekter i V1 uten at det egentlig gjør bildet bedre. Originalen er derfor min favoritt idag. Hei Mikael! Hehe!, nei det gjør ikke bildet bedre, er enig med deg der, men la det som V1 for å skaffe oppmerksomhet og debatt. Regner jo med å få litt reaksjoner på dette (les: slakt..) Vi tro at de fleste lander på V2 i dag. Tok bildet i det sola var i ferd med å gå ned, så jeg hadde en fantastisk solnedgang i ryggen. (Og det heter Snapseed og ikke Snapshot, jeg hadde skrevet feil i teksten, regner med det var det du også mente.. ) Selvfølgelig heter det Snapseed. Det var noe som skurret når jeg skrev snapshot, men jeg valgte å stole på deg. Kjenner meg igjen i at det er lett å bli fristet av alle mulighetene, kunsten er vel å stoppe i tide Fortsett å lek! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Beundrer din evne til å finne gode komposisjoner i bildene dine, og jeg oppfatter dette som en av dine sterke sider. Førsøker å se og lære. Gammeldags som jeg er, fortrekker jeg nok V2, men forstår godt at andre vil synes V1 er den mest spennende. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Beundrer din evne til å finne gode komposisjoner i bildene dine, og jeg oppfatter dette som en av dine sterke sider. Førsøker å se og lære. Gammeldags som jeg er, fortrekker jeg nok V2, men forstår godt at andre vil synes V1 er den mest spennende. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Så hyggelig at du synes det! Jeg føler jeg går litt rundt og ser verden i små firkanter for tiden Vi lærer av hverandre her inne, det er det som er så flott! Ingen stor overraskelse at du likte v2 best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Artig effekt i v1 , likte v2 best , det er likevel bra å prøve ut forskjellige versjoner som noen ganger slår positivt ut. Dette var en vinkel jeg aldri har sett Ålesund fra og det var en ny og fin opplevelse. Fin komp og fint lys. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg har faktisk sansen for V1 her. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Artig effekt i v1 , likte v2 best , det er likevel bra å prøve ut forskjellige versjoner som noen ganger slår positivt ut. Dette var en vinkel jeg aldri har sett Ålesund fra og det var en ny og fin opplevelse. Fin komp og fint lys. Mvh Alec Heisann Alec! Jeg hadde jo regnet med å få totalslakt på V1, så jeg er positivt overrasket over kommentarene i dag. Og er helt enig i at vi må leke og prøve ut forskjellig, det er sånn man utvikler seg. Koselig å få besøk av deg i dag også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Jeg har faktisk sansen for V1 her. Nå står ikke verden til påske!! HiHi! Stas det da Roar! Og den jeg har lært mest av her inne er deg! Har lært mye om utsnitt og komp av deg, takk for all feedback jeg har fått! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg har faktisk sansen for V1 her. Sett makan det hissig finger som klikker lenger før kommentaren er ferdig. V2 virker noe uskarp - om det er med vilje skal være meg usagt siden det samme egentlig også gjelder V1, men ikke sees på samme måte grunnet annen behandling. Men når dette er sagt så er det nå en gang slik at ikke alle liker å hente ut den optimale skarphet slik jeg gjør i etterarbeidet. Fint utsnitt og brukbar komp. Ikke alltid lett å velge beste beskjæring på slike bilder. Lys og farger er det ingenting å si på. Detaljene kommer jo også godt fram. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Tar av meg hatten for nok et flott bilde, Helene! Det meste er jo sagt allerede. Synes nok V1 var best første gang jeg titta, men nå er jeg mer usikker. Moro å eksperimentere litt.. Fredrik. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Tar av meg hatten for nok et flott bilde, Helene! Det meste er jo sagt allerede. Synes nok V1 var best første gang jeg titta, men nå er jeg mer usikker. Moro å eksperimentere litt.. Fredrik. Tuuusen takk Fredrik! Bildene ble jo utrolig forskjellige, V2 er et foto, mens V1 ligner mer en tegning. Derfor er det litt vanskelig å velge ett av dem kanskje. Men ikke overraskende er det V2 som faller best i smak....det er jo tross alt foto vi driver med.. Men moro å tulle litt! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Den var fin-uvant vinkel(det motsatte) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Den var fin-uvant vinkel(det motsatte) Ja, Ålesund blir jo nesten alltid fotografert fra Fjellstua, eller til nød fra Sukkertoppen. Dette er tatt fra en haug utpå Tueneset (hvis du er kjent..)Alltid litt moro å fotografere noe "vanlig" på en litt annerledes måte. Hyggelig at du stakk innom og kommenterte! Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 V1 er fantastisk fint. Mye bedre enn "virkeligheten" :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 V1 er fantastisk fint. Mye bedre enn "virkeligheten" :-) Artig at du likte V1 best, de fleste heller mot V2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Artig å se byen fra en litt annen vinkel! Helt klart V2, for meg.., V1 ble nok for "utydelig".... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg