Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mazda 323, godkjenningsfrist 30.04!

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg en billig Mazda 323?, 1995, 1.5l i går. ?

Kjøpte denne med mangellapp, og der står det langsgående bærearm høyre sidenbak. En slik "http://japsedeler.no/delebilder/4878005020_3d.jpg".Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe to slike i løpet av uken??

Er også en del småting jeg vil fikse etterhvert på denne bilen, så om noen av dere har noen tips/kan hjelpe er det helt supert! ?

Skal gå over calperne, pusse de, og lakke de, og trenger derfor overhalingskit. Trenger til både gildeboltene og stempelet; pakninger, ringer, o.l ?

Det er ettermontert elektrisk vindusheis i denne bilen, men det er ikke dekket over der sveivene har vært. Jeg vil dekke de til med noen stive smiley stickers?, svarte plastbiter e.l. men finner ikke dette på nettet. De må være min.4,5 cm i diameter og oppover.?

Vil også ettermontere eletriske speil, om noen vet hvor man finner dette, inkl. alt av ledninger, ny plast på innsiden og speil såklart. ?

Skal gå over understellet etter eu-kontrollen pga rust. Da skal jeg sandblåse/pusse ned del for del og bytter like gjerne foringer. Skal ha denne bilen en stund, så vil ikke ha noe som morkner etter en uke eller går i stykker etter første fartsdump. Kjøpte dog denne bilen billig og vil ut med så lite som mulig. ?

Det ene dekselet til høyttaleren på førersiden mangler. Jeg vil gjerne ha et nytt, helst orginalt/et som passer. ?

Og til slutt vil jeg ha LED alle veier, så om noen vet hvilken sokkel/type pærer som passer bak instrumentpanelet hadde det vært fint. Bestiller dette på ebay, så hadde vært deilig å slippe å skru det ut bare for å sjekke. ?

Om noen vet hvilke pærer som er andre steder i bilen (bak klokke, interiørlys, osv.) er det bare å tipse.

Håper på mange svar og god hjelp som man pleier å få her. ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...