kjellst Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ut mot havet- Flø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Fint på Flø. Enkelt og litt dramatisk bilde dette, men horisonten heller til venstre! Au! Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Litt håpløs uvane å glemme horisonten,, skjerpings Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Den bastante skya oppe rapper omtrent all oppmerksomhet og forsyner seg også grovt av dybdefølelsen. Scroll opp til du har omtrent bare 3 cm igjen av skya sett i venstrekanten så vill du få en helt annen følelse og forbedring av bildet. hvis du i tillegg tar litt nede så du ender opp med et liggende rektangulært format tror jeg du har det rent komposisjonsmessig. Det kan godt være en smaksak, men jeg ville lysnet fronten litt for å få fram litt mer detaljer der. Hvis du føler dette som slakt så er det ikke ment slik - bare forslag til forbedring som du kan se på eller forkaste. Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Takk for tilbakemelding Roar, jeg skal forsøke i kveld Har også mer å gå på til høyre om jeg ønsker et mer panorama lignende format med den vide horisonten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg