Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Er det noe du lurer på? Enten det er vitenskap, noe om mat eller hva som helst. Her i denne tråden så kan man spørre om hva som helst og hvis noen har svaret på spørsmålet så kan dem svare Jeg starter. Jeg spiste akkurat taco kjøttdeig og kjøttdeigen smakte surt, kan det være noe gale med kjøttet? Jeg er bekymret at jeg har spist bedervet kjøtt, jeg måtte stoppe å spise halvveis fordi det var for usmakelig... Endret 26. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Køttet måtte ha vært bedervet, eventuelt kan det være at noen har glemt strømmen på fryselageret der kjøttdeigen ble oppbevart før du kjøpte den. Generelt tips, lukter kjøttet dårlig så la vær å bruk det i maten. Mitt spørsmål: Hvor lenge over påstemplet siste forbruksdato kan kyllingkjøttet (filet eller kyllingkjøttdeig) ligge før det er direkte farlig å spise? Jeg steker alltid kjøttdeigen veldig godt - heller svidd enn rødt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg lurer på hvorfor du starter opp nye tråder for tråder som allerede eksisterer jeg, slik som denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=779072 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Jeg lurer på hvorfor du starter opp nye tråder for tråder som allerede eksisterer jeg, slik som denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=779072 Det gjør jeg ikke Den tråden du linker til handler om snedige ting. I denne tråden så kan man spørre om alt man vil uansett om det er snedig eller ikke Har du noen spørsmål å komme med til denne tråden? Køttet måtte ha vært bedervet, eventuelt kan det være at noen har glemt strømmen på fryselageret der kjøttdeigen ble oppbevart før du kjøpte den. Generelt tips, lukter kjøttet dårlig så la vær å bruk det i maten. Mitt spørsmål: Hvor lenge over påstemplet siste forbruksdato kan kyllingkjøttet (filet eller kyllingkjøttdeig) ligge før det er direkte farlig å spise? Jeg steker alltid kjøttdeigen veldig godt - heller svidd enn rødt. Uff, håper ikke jeg får noe bivirkning av å ha spist av kjøttdeigen O: Endret 27. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Når jeg kjøper snus, så snur den ansatte seg og tar ut en kald snus fra kjøleskapet og gir meg. Men når det er tomt og den ansatte må få noen til å gå på lageret og hente snusen, så er den varm. Hva er poenget med å legge snusen i kjøleskap i noen timer etter at den har ligget i romtemperatur i noen dager? En har vel snusen i kjøleskapet fordi den skal holde seg lenger, ikke fordi kald snus er bedre enn varm? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hva er svaret på alt? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hva er svaret på alt? 42 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hva er svaret på alt? Alt hva? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Hva er svaret på alt? Alt hva? Jeg har fått svaret Mitt neste spørsmål er: Hva er en Burker? Endret 27. april 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hva er et spørsmål? Hva er ett svar? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hva er et spørsmål? Hva er ett svar? Hehe. Du besvarer spørsmålet mitt med et spørsmål? Det beste svaret jeg har hørt til mitt spørsmål er "Hvis dette er et spørsmål, så er dette et svar." Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hva med: Er dette et spørsmål? Da er dette et svar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Hvor lenge kan man gå uten å bæsje og hva skjer når det har gått for lang tid? Endret 28. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Hvor lenge kan man gå uten å bæsje og hva skjer når det har gått for lang tid? Hvor lenge aner jeg ikke, men det fører til forstoppelse viss det går for lang tid, utover det vil jeg tro at det kan føre til at tykktarmen revner pga. trykket viss det går veldig lang tid, uten at jeg skal si det for sikkert da jeg ikke har noen utdanning innen helse. Endret 28. april 2015 av Malmern Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Det eneste jeg har sett om noe slikt var en sketch fra kollektivet hvor ene mannen hadde en gravid kone og han ville leve de månedene på samme måte som henne og føle hvordan det er å ha en mage som blir større så han gikk ikke på do på 9 måneder og når han endelig gjorde det døde han Så ser vi bæsjen hans sitte der ved siden av kona mens dem snakker om hvem som har krav på å arve hva Det var uansett den sketchen som fikk meg til å tenke på hvor lenge det hadde kunne gått an i virkeligheten. Jeg leste en gang på et forum en plass på nettet der en fyr sa han bor i kollektiv så han klarer ikke å gå på do å drite så han bæsjer bare i helgene noe som vil si at han går 5 dager uten å bæsje, det må være smertefullt Lenke til kommentar
ZZzum Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg har tenkt å lage meg en jordbærseng og har hørt at henge opp cdeer slik ca 30-50cm over plantene skremmer vekk fuglene. Er ikke helt sikker på det der. Er det noen her som har peiling på det? Ps. Har søkt på google å fant ingenting om det. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg har tenkt å lage meg en jordbærseng og har hørt at henge opp cdeer slik ca 30-50cm over plantene skremmer vekk fuglene. Er ikke helt sikker på det der. Er det noen her som har peiling på det? Ps. Har søkt på google å fant ingenting om det. Vet at en god del folk henger cder over båtene sine for å skremme vekk måker osv., så det kan være en sannhet i det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hvilket innsekt er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg