Gå til innhold

Kjøttmeis studerer menyen ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, livretten er solsikkekjerner mens gråspurven gjerne tar til takke med forballen også. Hvorfor noen kaller dem meiseboller aner jeg ikke for det er ikke meisen som er mest interessert i dem.

Tror jeg ville kutta litt til venstre for å kutte inne i pinnen framfor å la bare den forlengede linje av den gå ut på ramma.

Kanskje ville en halvering av området mellom venstre ende av pinnen og øvre ramme vært en ide' også for det ville gi et mer spennende format.

Hovedpersonen er det ingenting å si på.

Roar

Lenke til kommentar

Ja, livretten er solsikkekjerner mens gråspurven gjerne tar til takke med forballen også. Hvorfor noen kaller dem meiseboller aner jeg ikke for det er ikke meisen som er mest interessert i dem.

Tror jeg ville kutta litt til venstre for å kutte inne i pinnen framfor å la bare den forlengede linje av den gå ut på ramma.

Kanskje ville en halvering av området mellom venstre ende av pinnen og øvre ramme vært en ide' også for det ville gi et mer spennende format.

Hovedpersonen er det ingenting å si på.

Roar

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, konstruktiv kritikk og godt råd.

Jeg har lagt ut en alternativ versjon, men valgte å øke avstanden fra pinnen til øvre ramme, da jeg syntes det ga bedre balanse.

M v h Albert

Lenke til kommentar

Hello Albert

Nice bird again, this time a nice kjøttmeis great tit :)

Have a nice dag ! This week we get an xtra photoday :)

Best regards

Leif

Hei, Leif.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Ja, vi får håpe på godvær mot helgen !

M v h Albert.

Ja govær og nye vårfugler :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...