Albert Andersson Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Kjøttmeis studerer menyen ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Denne ser ut til være klar til å ta sats. Lider nok ingen nød disse krabatene på dine trakter. Kvaliteten å bildet er som vanlig prima. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Another one of your masterpieces! Best regards Bekir Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hello Albert Nice picture of Kjøttmeis, Great Tit ? With best regards Leif ;-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Denne ser ut til være klar til å ta sats. Lider nok ingen nød disse krabatene på dine trakter. Kvaliteten å bildet er som vanlig prima. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for nok en hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Another one of your masterpieces! Best regards Bekir Hei, Bekir. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Hello Albert Nice picture of Kjøttmeis, Great Tit ? With best regards Leif ;-) Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Ja, livretten er solsikkekjerner mens gråspurven gjerne tar til takke med forballen også. Hvorfor noen kaller dem meiseboller aner jeg ikke for det er ikke meisen som er mest interessert i dem. Tror jeg ville kutta litt til venstre for å kutte inne i pinnen framfor å la bare den forlengede linje av den gå ut på ramma. Kanskje ville en halvering av området mellom venstre ende av pinnen og øvre ramme vært en ide' også for det ville gi et mer spennende format. Hovedpersonen er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hello Albert Nice bird again, this time a nice kjøttmeis great tit Have a nice dag ! This week we get an xtra photoday Best regards Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Hello Albert Nice bird again, this time a nice kjøttmeis great tit Have a nice dag ! This week we get an xtra photoday Best regards Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, vi får håpe på godvær mot helgen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Ja, livretten er solsikkekjerner mens gråspurven gjerne tar til takke med forballen også. Hvorfor noen kaller dem meiseboller aner jeg ikke for det er ikke meisen som er mest interessert i dem. Tror jeg ville kutta litt til venstre for å kutte inne i pinnen framfor å la bare den forlengede linje av den gå ut på ramma. Kanskje ville en halvering av området mellom venstre ende av pinnen og øvre ramme vært en ide' også for det ville gi et mer spennende format. Hovedpersonen er det ingenting å si på. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, konstruktiv kritikk og godt råd. Jeg har lagt ut en alternativ versjon, men valgte å øke avstanden fra pinnen til øvre ramme, da jeg syntes det ga bedre balanse. M v h Albert Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hello Albert Nice bird again, this time a nice kjøttmeis great tit Have a nice dag ! This week we get an xtra photoday Best regards Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, vi får håpe på godvær mot helgen ! M v h Albert. Ja govær og nye vårfugler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg