Leif Olsson Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Havørn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ligner på mitt havørnbilde av 19. Januar, tatt utenfor Trollfjorden i Lofoten. Fikk opplyst at dette var en ung ørn p.g.a. den spraglete drakten. «Din havørn» ser lik ut, og dette er nok også et ungt eksemplar. Et flott bilde synes jeg hvor mange detaljer kommer fram på undersiden. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Et blinkskudd dette Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Ligner på mitt havørnbilde av 19. Januar, tatt utenfor Trollfjorden i Lofoten. Fikk opplyst at dette var en ung ørn p.g.a. den spraglete drakten. «Din havørn» ser lik ut, og dette er nok også et ungt eksemplar. Et flott bilde synes jeg hvor mange detaljer kommer fram på undersiden. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar Takk for hyggelig kommentar :-) Ja enig, er en ung havørn. M v h. Leif :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Et blinkskudd dette Leif Hei Torhild Takk for hyggelig kommentar. Har vært kæmpeflott fotolys denne helga og telte idag til 8 ørner i havna og vær då heldig et denne kom nert og i skuddhold. M v h. Leif :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hei, Leif. Det skal være observert havørn langs kysten i de ytre Hvaler-øyene, men jeg tviler på at jeg noen gang vil få muligheten til å ta et slikt bilde som du viser her ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Herlig detaljert fluktbilde sett rett nedenfra. Ingenting å si på skarpheten, men motlyset gjør det noe gjengrodd i det mørke så da blir det vel en smaksak om man vil påta seg pirkejobben med å lysne nevnte eller beholde det slik som jo også er helt OK. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Hei Albert og Roar Takk for hyggelig, konstruktiv, kritikk kommentar Er mange ørner her, obsade 8 på søndagen, ved moloen lenget ut mot havet og denne som kom meg veldig nert Bruker også sitte ørn på holme ved mitt jobb nert skolen Ha en fin uke ! En xtra fotodag, langhelg M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg