Gå til innhold

for lite strøm til skjermkortet?

ktk

Anbefalte innlegg

Jeg har et radeon 9700pro. Og et kabinett med 350w strømforsyning. Kan det bety at kortet mitt ikke får nok strøm. Kan det være grunnen til at maskinen min starter seg på nytt eller låser seg 2min etter at jeg starter ett spill :cool:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ett spill :cool:

Kan du Ha Virus? vi hadde en gang et sånt virus som, kom fra inernett. som slo seg av etter 30sek eller noe sånt. kom opp et sånn vindu der den drev med nedtelling, også slo den seg av etter det. da måtte vi formatere vekk virus dritten.

Hilsen - AMD

du hadde nok msblaster som du kunne fjerne med symantec sin removal tool.

Kan det hende det er drivere. Jeg tenkte også på psu men 350 watt burde jo holde.

Ta av kabinettdøra, kan du spille normalt da er det nok varmetrøbbel og en kabbvifte til er nok ikke dumt

Lenke til kommentar

Det er et diffust problem. Er neppe fordi du har for liten strømforsyning. I såfall skal den være crappy. Har en gammel solid 300w og den driver da både et overklokka 9700 kort, 3 store disker, amd cpu overklokka til xp 3200 og mange systemvifter osv. og min er ikke ustabil. Kan like gjerne være dårlig ram, drivere etc. når oppstod dette problemet? Var det etter at du fikk nytt skjermkort? Må vite litt mere om sympomene før jeg kan sette meg inn ihva som kan være feil. :yes:

Lenke til kommentar

jeg har brukt symantec til å fjerne msblast. Jeg har også åpen kabinettdør det hjelper ikke.

Maskinen starter seg fortsatt på nytt med en gang jeg går inn i et spill

En annen ting er at jeg ikke får kjørt 3dmark 2001 med dx9

Hvorfor ikke?

Og kan problemet mitt ha noe å gjøre med at jeg har et pba kort men drivere fra ATI sin hjemmeside

Lenke til kommentar

Om kortet er BBA så tror jeg ikke det.. jeg bruker drivere fra ATI.com å har Sapphire Radeon 9800Non-pro ! jeg har samme greia som deg.. f.eks i max payne.. jeg kommer inn i spillet.. men når jeg er ferdig å loade en load så restarter pc`n seg.. noen ganger har det funka å legge inn crack`en på nytt men.. ikke nå lenger :\

Lenke til kommentar

pc ..klikker..

kan du ikke skrive mere om pro..?

har du nettopp bytta driver,skjermkort.får du noe feilmellinger etter restart

se etter at driverene til hovedkortet er innstalert

gå på smartgart og prøv og sette agp til x4 og fastskriv av.

du kan jo prøve dette...

virker ikke dette,prøv og avinnstalere drivrene helt(slett de) og innstaler

på nytt igjen.er det cat 3.7 du bruker !

Lenke til kommentar

Tror nok det er et driver problem eller no sånnt siden alle spillene dine og 3dmark2k1 klikker. Det bruker jo oxo skjermkort driverne. Prøv å uninstalle driverne til skjermkortet og legg inn nye evntuellt eldre...mange som sliter med de nye 3.8 driverne prøv 3.7 i steden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...