Gå til innhold

Nordic Light 2015!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig motiv med mange flotte linjer. Bare for "pirkens skyld", bittelitt mindre gelender på venstre side flyttet til høyre gelender har kanskje blitt enda bedre... :)

 

Sikkert interessant på Nordic Light i Kristiansund. Kunne også ha tenkt meg det. Så har jeg samtidig fått med meg et par av "Baillsunds" nasjonalretter, baccalao og blainnabaill :)

 

Hilsen Olav

Lenke til kommentar

Artig motiv med mange flotte linjer. Bare for "pirkens skyld", bittelitt mindre gelender på venstre side flyttet til høyre gelender har kanskje blitt enda bedre... :)

 

Sikkert interessant på Nordic Light i Kristiansund. Kunne også ha tenkt meg det. Så har jeg samtidig fått med meg et par av "Baillsunds" nasjonalretter, baccalao og blainnabaill :)

 

Hilsen Olav

 

Takker, Olav! :)

Ser hva du tenker på, ja... ;)

 

Alltid kjekt å ta en tur på Nordic Light. Inspirerende å se slike utstillinger..

I år har de forresten samlet så og si alle utstillingene i to lokaler.. Enklere for de fleste kanskje... Tidligere år var de ganske så spredt over hele byene (flere av "landene" som de kaller øyene..)

Lenke til kommentar

Et velkomponert bilde dette. Trappen føles for meg litt dominerende, men så forstår jeg hvorfor du har tatt med hele, fordi er viktig å få med noe av det mørke partiet under trappen som en avslutning og ramme nederst.

Ellers legger jeg merke til fine linjer i bildet med gelender, taksøyler, lys og rør som leder inn mot selve kunsten på veggen.

 

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Ja, der skulle jeg gjerne vært en gang. men det blir nok aldri noe av.

Fint noenlunde symmetrisk utsnitt du har her.

Lys, skarphet, farger og detaljer sitter fint.

Et pluss er det vel at vi ser ut av takvinduet og får øye på bebyggelsen utenfor.

 

Roar

 

Takker, Roar! :)
Lenke til kommentar

Et velkomponert bilde dette. Trappen føles for meg litt dominerende, men så forstår jeg hvorfor du har tatt med hele, fordi er viktig å få med noe av det mørke partiet under trappen som en avslutning og ramme nederst.

Ellers legger jeg merke til fine linjer i bildet med gelender, taksøyler, lys og rør som leder inn mot selve kunsten på veggen.

 

Vennlig hilsen Ragnar

 

Takker, Ragnar! :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...