Gå til innhold

Hvordan endre dynamisk ip?

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd på modem levert av GET, at det var aktivert en begrenset router funksjon og dhcp, det var på en cisco 3000 model. Måtte da logge inn for å sette den i bridge/modem modus.

Det første jeg gjorde da Get kom inn i sameiet var å få mast nok på dem til å sette routeren deres i bridge. Jeg har mitt eget utstyr og stoler ikke på det de har. Det samme gjorde jeg den gangen jeg flyttet inn i leiligheten og Homebase da var TV/bredbåndsleverandør. Men sistnevnte var så trege at jeg tok saken i egne hender og gjorde det selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har opplevd på modem levert av GET, at det var aktivert en begrenset router funksjon og dhcp, det var på en cisco 3000 model. Måtte da logge inn for å sette den i bridge/modem modus.

Det var vel EPC3925. Get kaller det et modem, men er et rutermodem (eller hva man skal kalle slike kombiløsninger). Hvis man ser på baksiden, vil man se at EPC3925 har 4 LAN-tilkoblinger fordi den har ruterfunksjonalitet mens EPC3010 bare har en LAN-tilkobling fordi det er et rent modem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...