Gå til innhold

OD

fy_pokkers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker tilbake på OD dagene med stor glede, mamma betalte alltids det som skulle betalest, mot at eg kom med løfter om diverse ting som skulle gjerast. Heldigvis har mamma dårlig hukommelse, og tingene eg skulle gjere vart aldri gjort. Så for meg er OD synonymt med fri dag

Lenke til kommentar
Hvorfor burde ikke jeg utdanne til og få bedre lønn og dermed kunne hjelpe dem enda mer? Så det er det dere vil! At jeg skal betale mindre til dem.. Fyf... så sleipe dere er!

Tanken din er god DERSOM du faktisk hadde hjulpet etter utdanninga. Faktum er at du kommer til å beholde alle pengene du får etter utdannelsen din selv mao hjelper du ikke ;)

Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere er så opphengt i dette. Jeg har ikke fnugg av dårlig samvittighet for dette. Ingen andre heller.. Resten av skolen skal ha OD og da er det f... meg 1300 elever (som har vanlig skole) som betaler av tingene sine.

Så jeg fatter ikke hva dere tar så på vei for.

Lenke til kommentar

Når vi hadde OD så sto ei sånn kjerring å prata om hvor takknemlig hun var for at vi gjorde dette av egen fri vilje , og at dette var helt frivillig , når vi kom ned på klasserommet , fikk vi vite at viss vi ikkje gjorde dette fikk vi nedsatt oppførselskarakter! :wow:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Enig med CFD!  :woot:

Sender ikke et rødt øre "nedover dit"..

Hvorfor ikke? Blir for dumt å si noe sånn.

Hjelp de du kan hjelpe sier jeg. Forhindre at sosialistene tømmer oljefondet og drar alle ned på deres nivå og hjelp heller så mange så mulig med å komme opp på et høyere økonomisk nivå.

Er det bare jeg som får en god følelse inni meg når jeg kaster en 20-kroning i kassa til en fiolinspiller?

Lenke til kommentar
Enig med CFD! :woot:

Sender ikke et rødt øre "nedover dit"..

Skjerp deg! Jeg har noe og gjøre. Mao så jobber jeg allerede..

Hvis du ikke gjør noe så er det en helt annen sak!

PS: Kaster somregel kronestykker til de som spiller jeg =D

SKal prøve med femtiøringer snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...