fy_pokkers Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvor er det blitt av OD tråden?? Den har vel ikke blitt sletta?? ffs..!(det uttrykket passet for min del inn..!) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Vi skal ha OD neste torsdag. Minimum 250;- , også kom de med den talen om at det hvis vi får mer så er det moralsk rett å levere alt. :S Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Vi skal ha OD neste torsdag. Minimum 250;- , også kom de med den talen om at det hvis vi får mer så er det moralsk rett å levere alt. :S Men så ER det jo moralsk rett også, da Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Vi har ikke OD vi Vi er på utplassering så vi sleppper alt det driten der vi Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ja CFD, det er dritt å hjelpe andre mennesker... fysøren så kjipt ass... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ja CFD, det er dritt å hjelpe andre mennesker... fysøren så kjipt ass... Det er bedre og utdanne seg til et yrke... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Men du kan jo avse EN dag i den opplæringa for å gi andre mennesker som ikke har ditt utgangspunkt den muligheten? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 En HEL arbeidsdag i året CFD.. Høres for ille ut? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 En HEL arbeidsdag i året CFD.. Høres for ille ut? Hvorfor burde ikke jeg utdanne til og få bedre lønn og dermed kunne hjelpe dem enda mer? Så det er det dere vil! At jeg skal betale mindre til dem.. Fyf... så sleipe dere er! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 omg.. nei, jeg vil at de skal ha mulighet til å utdanne seg også. (det er snakk om mennesker i andre land med annen økonomisk situasjon en oss CFD) Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Tenker tilbake på OD dagene med stor glede, mamma betalte alltids det som skulle betalest, mot at eg kom med løfter om diverse ting som skulle gjerast. Heldigvis har mamma dårlig hukommelse, og tingene eg skulle gjere vart aldri gjort. Så for meg er OD synonymt med fri dag Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvorfor burde ikke jeg utdanne til og få bedre lønn og dermed kunne hjelpe dem enda mer? Så det er det dere vil! At jeg skal betale mindre til dem.. Fyf... så sleipe dere er! Tanken din er god DERSOM du faktisk hadde hjulpet etter utdanninga. Faktum er at du kommer til å beholde alle pengene du får etter utdannelsen din selv mao hjelper du ikke Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Fatter ikke at dere er så opphengt i dette. Jeg har ikke fnugg av dårlig samvittighet for dette. Ingen andre heller.. Resten av skolen skal ha OD og da er det f... meg 1300 elever (som har vanlig skole) som betaler av tingene sine. Så jeg fatter ikke hva dere tar så på vei for. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 OD = Vere på skolen i 2timer og se film å spille dårlige spill... Så fri Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Når vi hadde OD så sto ei sånn kjerring å prata om hvor takknemlig hun var for at vi gjorde dette av egen fri vilje , og at dette var helt frivillig , når vi kom ned på klasserommet , fikk vi vite at viss vi ikkje gjorde dette fikk vi nedsatt oppførselskarakter! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Enig med CFD! Sender ikke et rødt øre "nedover dit".. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Enig med CFD! Sender ikke et rødt øre "nedover dit".. Hvorfor ikke? Blir for dumt å si noe sånn. Hjelp de du kan hjelpe sier jeg. Forhindre at sosialistene tømmer oljefondet og drar alle ned på deres nivå og hjelp heller så mange så mulig med å komme opp på et høyere økonomisk nivå. Er det bare jeg som får en god følelse inni meg når jeg kaster en 20-kroning i kassa til en fiolinspiller? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det ikke dere gir frivillig eller ufrivillig gjennom f.eks OD, tar staten fra den store kassa og deler ut uansett. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Er det bare jeg som får en god følelse inni meg når jeg kaster en 20-kroning i kassa til en fiolinspiller? Nei, ikke i det hele tatt Men jeg har en stygg tendens til å gi mer enn jeg har råd til.. For snill? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Enig med CFD! Sender ikke et rødt øre "nedover dit".. Skjerp deg! Jeg har noe og gjøre. Mao så jobber jeg allerede.. Hvis du ikke gjør noe så er det en helt annen sak! PS: Kaster somregel kronestykker til de som spiller jeg =D SKal prøve med femtiøringer snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå