Gå til innhold

Når kommer nye telefoner på lager i OneCall?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har bestilt en Samsung Galaxy S6 fra OneCall og venter på at de får flere på lager. Når får de det? Ligger den bestillingen fortsatt hos OneCall sånn at de sender den når den er på lager eller må jeg legge inn en ny når de er på lager?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du bestilt den, så vil de sende den når de får inn nye på lager. Når de får på lager kan være i morgen, og det kan være uker til. 

Uker? Jeg har holdt på med å få den telefonen i to uker nå. Er ikke veldig fornøyd med dem. Jeg er ny kunde, og fikk sim kortet for en uke siden. Venter fortsatt på telefon.

Lenke til kommentar

Har du bestilt den, så vil de sende den når de får inn nye på lager. Når de får på lager kan være i morgen, og det kan være uker til. 

Uker? Jeg har holdt på med å få den telefonen i to uker nå. Er ikke veldig fornøyd med dem. Jeg er ny kunde, og fikk sim kortet for en uke siden. Venter fortsatt på telefon.

Ta og send de en henvendelse på chat i morgen. De svarer alltid raskt der, og de kan gi et bedre svar enn gjetting fra oss her. 

Lenke til kommentar

Ta og send de en henvendelse på chat i morgen. De svarer alltid raskt der, og de kan gi et bedre svar enn gjetting fra oss her. 

Jeg har prøvd. De vet ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...