Gå til innhold

Tryggheten med å bruke Adblock Plus?

Gjest Slettet-7WVSGN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-7WVSGN

Hei, jeg har lenge stilt meg spørsmålet om tryggheten i det å bruke adblock plus som blokkerer annonser. Noen sier at de bruker AdblockPlus for tryggheten i seg selv, slik at de slipper popups og andre irriterende annonser som de helst ville vært foruten. 

Jeg lurer egentlig på om Adblock plus er trygt og bruke? Kan man bruke det og ikke være redd for virus, og ting som kan skade ditt og mitt privatliv? Bruker noen av dere adblock plus, og hvis dere gjør. Hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjangsen for at du får virus er vel faktisk mindre når du bruker adblock, så slipper du å blir navigert til tvilsomme annonsesider.

Kjør på, adblock er konge, hvis du er skikkelig setter du unntak feks på youtube og twitch hvor de fortjener reklamepengene.

Endret av Sampson
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

Sjangsen for at du får virus er vel faktisk mindre når du bruker adblock, så slipper du å blir navigert til tvilsomme annonsesider.

Kjør på, adblock er konge, hvis du er skikkelig setter du unntak feks på youtube og twitch hvor de fortjener reklamepengene.

Da tar jeg sjansen å bruker dette programmet, beklager for sen tilbakemelding. Skal forøvrig lukke programmet eller bruke en annen nettleser dersom jeg skal ut med personlige opplysninger om meg selv :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen problem og bruker ad block, brukt det i mange år men det er viktig du har eit antivurs på pcen din i tilegg viss du er på jakt etter eit gratis so kan eg anbefale Avast eller AVG. Viss du vil legge litt penger i bedre beskyttelse so har du Kaspersky Internett Security som funger veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...