RuneTh666 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Er det noen måte å få Spotify til å spille alle sangene som jeg har gjort tilgjengelig offline uten å lage en kjempediger spilleliste som inne holder alle sangene? Jeg har en haug med spille lister men gjerne delt opp i artist så hvis jeg lager en diger spilleliste blir alle sangene liggende 2 ganger Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Får ikke hjulpet det med selve spørsmålet ditt.. Men sangene vil ikke bli lastet ned 2 ganger uansett Jeg har en del lister som jeg kjører offline, og flere av disse inneholder noen av dem samme sangene. Eneste jeg synes om spotify, er den begrensningen på 3333 sanger offline på hver enhet.. Kjøpte meg 64GB minnekort for å fylle det med musikk i høyeste kvalitet.. men det gikk ikke helt etter planen 1 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Ok, da setter jeg i gang lager lang liste. Var ikke klar over at det var en begrensning på 3333 sanger men det tror jeg skal gå greit :-D Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Er vel ei grense på 10 000 sanger, mener jeg å huske.. men er idiotisk fordelt på 3 enheter.. så altså.. 3x 3 333 sanger offline Kjører høyeste kvalitet, og har vel fylt litt over halve minnekortet.. så.. ca 40GB brukt trur jeg. En kjappere løsning kan vel kanskje være å bruke "starred" funksjonen? Bare få dem inn på den lista, og sette den offline. Er alle sangene nedlastet fra før, så bør den lista være klar til bruk med en gang du trykker "offline" Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hvis jeg har lastet ned si 10 sanger og Spotify står i Online, hvis jeg spiller disse sangene vil da spotify bruke mobildata for spille disse sangene (siden Spotify ikke står i offline) ? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hvis jeg har lastet ned si 10 sanger og Spotify står i Online, hvis jeg spiller disse sangene vil da spotify bruke mobildata for spille disse sangene (siden Spotify ikke står i offline) ? Jeg har en haug med lister nedlastet, og bruker spotify i bilen. Ofte med mobildata aktivert, men kan ikke si at jeg har merket noe til at det har blitt brukt noe særlig mobildata da.. Og jeg har kun 1 GB i mnd Og hvis du ber spotify laste ned en sang, og du ikke er på trådløst nett, så blir den ikke lastet ned før du kobler det til et trådløst nett (annet enn om du endrer innstillingene i menyen, eller at du spiller av sangen via mobildata, da vil den bli lastet ned). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå