crapgame Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 har tenkt å kjøpe meg dette minne er det et bra valg til en spille pc? TwinMOS Dual Pack PC3200 1024MB/2x512MB takker for alle svar Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det spørs om du skal overklokke eller ikke. Om du skal overklokke og du skal bruke minnet på et Pentium 4 system så bør du kjøpe raskere minne, for eksempel PC3500 eller PC3700. Det finnes også PC4000 og PC4200 om du skal klokke mye. Personlig så kan jeg anbefale OCZ som du finner på www.mpx.no . Har hatt Twinmos minne før, og det har fungert helt greit. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hvilket ram er det?, PCxxxx? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 det er PC3200 som det står over. jeg skal ikke overklokke. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Svaret er ja, det er et godt valg. men hvorfor skal du ikke klokke?, shønner ikke dette altså. mange av kammeratene mine tørs ikke en gang gå inn i bios. den kjøper seg KNALLMASKINER, men tørr ikke røre bios. Det er IKKE farlig(viss du setter shutdowntemperature på 65C), og har utstyr som tåler litt. prøv deg framm, så ser du at det egentlig er gamske harmløst, hva er det verste som kan skje da?, at pc din restarter?.........ikke vær redd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå