Olav Leistad Hove Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Sølv på duk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Fett! Elsker sånne makrobilder. Er som du sier, at naturen har noen fantastiske former, både i stort og smått format. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Knallbra og kreativt sett/tenkt. Ble veldig severdig og flotte former i flere størrelser. Litt usikker på hva jeg mener om høyre side....får tenke litt på det:-) Godt jobba! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Kreativ ide og kjempeflott resultat synes jeg. Krystallklart der det skal være skarpt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Stilig, liker hvordan vann dråpen får frem teksturen som er i stoffet. Er også litt usikker på å inkludere den høyre siden som du har gjort. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Tusen takk W I R E, Pentaxen, Ragnar og Jan Roger for gode og konstruktive kommentarer. Er helt enig med dere at den høyre delen ikke var optimal. Legger inn en ny versjon med et annet utsnitt. Når det gjelder den høyre delen av bildet så er det en megasvær vanndråpe som egentlig er verdt et eget bilde. Men med macro blir den som et svært fjell Hilsen Olav Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg tenkte det samme da jeg var innom bildet en gang tidligere. Et lite men til V2 også: Jeg ville klona bort bublen akkurat ned i høyre bildekant. Den trekker lett ufortjent oppmerksomhet med sin strategiske plassering. De uskarpe nede tror jeg er OK for blikket havner litt høyere opp i bildet. Jeg fikk faktisk en tanke om at de nisjene med sug innover som jeg legger på en gang i blant kanskje ville gjort seg på dette motivet. Roar Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Hei Roar! Jeg strevde litt med å velge rett utsnitt og falt ned på å lage en perlerad diagonalt opp mot høyre. Enig med deg om bobla som kunne ha vært tatt bort. Men det har kanskje vært greit og også ryddet bort flere i bunnen av bildet for å få et renere og ryddigere inntrykk. Takk for gode innspill! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg