Gå til innhold

The lightning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Ble egentlig litt spennende med skråstillingen. Likte det litt mørke diffuse inntrykket.

Jeg retter min oppmerksomhet mot folkene. Får meg til å lure på hva sammenstimlingen dreier seg om. Kunne jo selvfølgelig dreie seg om lyset.....

Et bilde som kan sette fantasien i sving, ihvertfall hos sånne som meg:-)

Lenke til kommentar

Ble egentlig litt spennende med skråstillingen. Likte det litt mørke diffuse inntrykket.

Jeg retter min oppmerksomhet mot folkene. Får meg til å lure på hva sammenstimlingen dreier seg om. Kunne jo selvfølgelig dreie seg om lyset.....

Ja, egentlig blir nesten alle bildene mine mørke og litt diffuse, enten jeg vil eller ei. Her vet jeg svaret på folkemengden, men jeg skal ikke stoppe fantasien din ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ja, egentlig blir nesten alle bildene mine mørke og litt diffuse, enten jeg vil eller ei. Her vet jeg svaret på folkemengden, men jeg skal ikke stoppe fantasien din ;)

...den lar seg ikke stoppe.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...