deleted Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 The lightning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ble egentlig litt spennende med skråstillingen. Likte det litt mørke diffuse inntrykket. Jeg retter min oppmerksomhet mot folkene. Får meg til å lure på hva sammenstimlingen dreier seg om. Kunne jo selvfølgelig dreie seg om lyset..... Et bilde som kan sette fantasien i sving, ihvertfall hos sånne som meg:-) Lenke til kommentar
deleted Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Ble egentlig litt spennende med skråstillingen. Likte det litt mørke diffuse inntrykket. Jeg retter min oppmerksomhet mot folkene. Får meg til å lure på hva sammenstimlingen dreier seg om. Kunne jo selvfølgelig dreie seg om lyset..... Et bilde som kan sette fantasien i sving, ihvertfall hos sånne som meg:-) Ja, egentlig blir nesten alle bildene mine mørke og litt diffuse, enten jeg vil eller ei. Her vet jeg svaret på folkemengden, men jeg skal ikke stoppe fantasien din Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Ble egentlig litt spennende med skråstillingen. Likte det litt mørke diffuse inntrykket. Jeg retter min oppmerksomhet mot folkene. Får meg til å lure på hva sammenstimlingen dreier seg om. Kunne jo selvfølgelig dreie seg om lyset..... Et bilde som kan sette fantasien i sving, ihvertfall hos sånne som meg:-) Ja, egentlig blir nesten alle bildene mine mørke og litt diffuse, enten jeg vil eller ei. Her vet jeg svaret på folkemengden, men jeg skal ikke stoppe fantasien din ...den lar seg ikke stoppe..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg