Gå til innhold

Nokia 7250

_dAwn_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det går an å oppgradere den til "i", men det går an å legge inn norske menyer iallefall *grin* , men jeg er ikke helt sikker på det med "i"

hvis du har en telekiosken butikk i nærheten av deg kan du spørre de, de oppgraderer den for deg gratis, (gjorde det iallefall med en kompis av meg sin mobil) går veldig raskt og greit!!!!!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
forskjellen fra 7250 og 7250i er at i har zoom på kameraet sitt. ergo det går ikke ann

Men bortsett fra zoom, så burde man kunne sette inn de andre forbedringene da!

Som f.eks at du ser bilde av han/hun som ringer eller sender melding, eller har muligheten til å legge effekter(negtaiv, black and white,sepia)

Lenke til kommentar
forskjellen fra 7250 og 7250i er at i har zoom på kameraet sitt. ergo det går ikke ann

Det at 'i' har zoom på kameraet betyr vel ikke at det ikke går ann å oppgradere, for zoomen er jo såvidt jeg vet digital og derfor sw zoom. hadde den hatt optisk zoom hadde det vært litt vanskeligere.

Lenke til kommentar
Det at 'i' har zoom på kameraet betyr vel ikke at det ikke går ann å oppgradere, for zoomen er jo såvidt jeg vet digital og derfor sw zoom. hadde den hatt optisk zoom hadde det vært litt vanskeligere.

Riktig. I teorien skal det gå an å oppgradere 7250 til i men Nokia har lagt en form for sperre i tror jeg. Det går i alle fall ikke an å flashe den direkte.

Bytte språk på den går an, men utstyret du trenger koster ca 2000,- så det er vel lite aktuelt dersom du kun har tenkt å flashe en telefon. Du kan se HER om det er noen som kan hjelpe deg.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Går denne mobilen ant å oppgrader via kabel, eventuelt til "i" fw. Eller må den sendes inn. Dama har fått seg en slik kjøpt i utlandet, og den er da uten norsk T9 osv. Noen som har peil?

Jeg har selv kjøpt en 7250i på Filippinene uten norsk språk. Du kan bytte ut programvaren så den får norsk hos "mobilfiksern as" ved Oslo city. Det koster 375 kroner.

Den såkalte "zoomen" på kameraet er ikke akkurat noe å skryte av spør du meg. Jeg har ikke prøvd 7250, men på min så er kun zoom ved at man kan zoome inn på bildet ETTER at det har blitt tatt. På samme måte som man zoomer inn på et bilde i photoshop for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...