Spilldall Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hallo godtfolk! 23. april kunne ikke ha kommet tidsnok. Mario Kart 8 sin andre DLC pakke ble sluppet, og jeg var, for å si det rett ut, oppjaget. Det har gått noen dager siden release, og jeg har kommet meg gjennom det aller meste av nytt innhold (ta gjerne en titt her på min gjennomgang av den nye pakken på YouTube). Som ved forrige pakke, er jeg veldig optimistisk til Nintendo sine DLC pakker. De har mye innhold til en tålelig grei pris. Hvordan er deres opplevelse av oppdateringen? Hvilke baner er favoritter? Og ikke minst, hva syntes dere om den nye 200cc modusen? 1 Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Gode baner og artig med 200CC. Verdt pengane! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Definitivt en av de mer "bang-for-the-buck"-DLC-ene jeg har vært borti. Nye baner er supert, og 200CC er rått! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Veldig gøy, nintendo kan DLC. 200cc er heftig mye vanskeligere enn 150cc, men det er bare fint. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Nintendo kan svært lite, tar en skikkelig battlemode anyday contra disse nye brettene, men 200cc var jo et kult innspill i fra den ellers sløve gjengen i Nintendo. Endret 12. juni 2015 av Bendorama 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hallo godtfolk! 23. april kunne ikke ha kommet tidsnok. Mario Kart 8 sin andre DLC pakke ble sluppet, og jeg var, for å si det rett ut, oppjaget. Det har gått noen dager siden release, og jeg har kommet meg gjennom det aller meste av nytt innhold (ta gjerne en titt her på min gjennomgang av den nye pakken på YouTube). Som ved forrige pakke, er jeg veldig optimistisk til Nintendo sine DLC pakker. De har mye innhold til en tålelig grei pris. Hvordan er deres opplevelse av oppdateringen? Hvilke baner er favoritter? Og ikke minst, hva syntes dere om den nye 200cc modusen? Veldig fint å se de nye banene, så lærte jeg meg et par kjøretips av deg også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå