OlavEH Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg var forøvrig inne på hjemmesiden til UiS, og så der at du med bachelor i bygg eller maskin kunne søke det på et av masterstudiene innen offshoreteknologi. Du har altså muligheten til å kombinere begge deler. Om 3 år er det også enklere å se hvordan offshoremarkedet utvikler seg. Hva kan du søke deg opp til med bachelor i Elektro? Tja, jeg ser de har et masterprogram som heter automatisering og signalbehandling. Dette kan man nok iallfall søke seg til. Ellers tror jeg man kan søke seg til hhv elektronikk og teknisk kybernetikk på NTNU, litt avhengig av hvilken studieretning man velger på bacheloren. Finnes sikkert også andre muligheter. Det går an å sende en e-post til UiS og høre. Lenke til kommentar
sTyxPC Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Jeg var forøvrig inne på hjemmesiden til UiS, og så der at du med bachelor i bygg eller maskin kunne søke det på et av masterstudiene innen offshoreteknologi. Du har altså muligheten til å kombinere begge deler. Om 3 år er det også enklere å se hvordan offshoremarkedet utvikler seg. Hva kan du søke deg opp til med bachelor i Elektro? Tja, jeg ser de har et masterprogram som heter automatisering og signalbehandling. Dette kan man nok iallfall søke seg til. Ellers tror jeg man kan søke seg til hhv elektronikk og teknisk kybernetikk på NTNU, litt avhengig av hvilken studieretning man velger på bacheloren. Finnes sikkert også andre muligheter. Det går an å sende en e-post til UiS og høre. Okey tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå