Fotoskrulla Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Vårstemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 ...ei god kald pils, men da må mor kjøre hjem:-) Avslappende flott stemningsbilde. Det er vår og motorsykklene har begynt og spire:-) Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Godt komponert bilde med fin og lun stemning. Usikker på om jeg ville ha med livbøyen. Den er med på å stadfeste at vi er i nærheten av åpent vann, men bidrar ikke så mye til fortellingen. Hvis jeg skal overanalysere så ser jeg at de eneste sirklene på bildet er mc hjula og livbøyen, slik at det er en slags kobling mellom de to. Kanskje det skjulte budskapet er at "En felles hobby som MC kan være en redningsbøye for forholdet" 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Dette ser virkelig avslappende ut , og som tidligere nevnt er vårtegnene i form av motorsykler dukket opp. Det er godt å slappe av i solveggen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 På min tur ut til Holtnesdalen i dag møtte vi minst 70 - 80 motorsyklister, på vei til treff på Holmsbu. Våren er i anmarsj, og kunsten å slappe av og kose seg kan iallfall dette paret. Fint situasjonsbilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Hei folkens! Takk for at dere tittet innom og kommenterte i dag. Tenkte opprinnelig å legge flere bilder i serie i dag, da ville dere sett at dette var utpå ei kai, Skansekaia i Ålesund. Men jeg ombestemte meg, dere er vel lei av at jeg legger så mange bilder i slengen tenker jeg.. Håper dere har hatt ei fin helg! På min tur ut til Holtnesdalen i dag møtte vi minst 70 - 80 motorsyklister, på vei til treff på Holmsbu. Våren er i anmarsj, og kunsten å slappe av og kose seg kan iallfall dette paret. Fint situasjonsbilde. Vennlig hilsen Ragnar Dette ser virkelig avslappende ut , og som tidligere nevnt er vårtegnene i form av motorsykler dukket opp. Det er godt å slappe av i solveggen. Mvh Alec Godt komponert bilde med fin og lun stemning. Usikker på om jeg ville ha med livbøyen. Den er med på å stadfeste at vi er i nærheten av åpent vann, men bidrar ikke så mye til fortellingen. Hvis jeg skal overanalysere så ser jeg at de eneste sirklene på bildet er mc hjula og livbøyen, slik at det er en slags kobling mellom de to. Kanskje det skjulte budskapet er at "En felles hobby som MC kan være en redningsbøye for forholdet" ...ei god kald pils, men da må mor kjøre hjem:-) Avslappende flott stemningsbilde. Det er vår og motorsykklene har begynt og spire:-) Hei folkens! Takk for at dere tittet innom og kommenterte i dag. Tenkte opprinnelig å legge flere bilder i serie i dag, da ville dere sett at dette var utpå ei kai, Skansekaia i Ålesund. Men jeg ombestemte meg, dere er vel lei av at jeg legger så mange bilder i slengen tenker jeg.. Håper dere har hatt ei fin helg! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Et trivelig bilde var det! Flott komp og koselig stemningsfullt! mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg