alos Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan lage et script som viser en annen side i full screen, altså web leser uten noe form for knapper, slik det ofte er i pop up vinduer. Hvis noen kunne gi meg noen tips rundt dette hadde det hvert supert. Alos Lenke til kommentar
robgar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Var inne på minde sjokolade (tror jeg det var) sin hjemmeside, der var det et spill (med javascript) som opererte med full screen Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kan vise deg imorgen. Har ikke tid nå. Får du ikke andre svar så kom tilbake imorgen kveld Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Noe slikt du tenker på? window.open("windowedpage.html","",'resizable=no,left=0,top=0,width=' + screen.width + ',height=' + screen.height); Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg lukker automatisk (av prinsipp) alle slike vinduer jeg kommer over... bruk med måte! Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg lukker automatisk (av prinsipp) alle slike vinduer jeg kommer over... bruk med måte! Gjør du det med vinduer som dukker opp etter at du har trykket på linker og eller Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ja. samme prinsipp som med lyd på vevsider - liker dårlig at noen andre bestemmer hvordan dataen min skal oppføre seg. når jeg leser www med en nettleser, krever jeg att det som måtte finnes der holder seg innenfor rammene til nettleseren. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg leser i det minste litt igjennom dem først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå