Roar F. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Vok var her Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Så får vi jo bare håpe at han ikke elsker henne så mye at han legger henne i voken med tilhørende grønnsaker og soyasaus. To brukbare komposisjoner selv om jeg nok ville hatt litt mer luft til høyre for å få dør og rør ut av midtstilling. Nå er ikke V1 helt midtstilt selv om den føles slik - ei heller V2, men 1 cm kutt av venstrekanten ville gjort mye for å få nevnte elementer nærmere det gyldne snitt som jo ofte regnes som det optimale. Ingenting å si på lys, skarphet , farger og detaljer her. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Så får vi jo bare håpe at han ikke elsker henne så mye at han legger henne i voken med tilhørende grønnsaker og soyasaus. To brukbare komposisjoner selv om jeg nok ville hatt litt mer luft til høyre for å få dør og rør ut av midtstilling. Nå er ikke V1 helt midtstilt selv om den føles slik - ei heller V2, men 1 cm kutt av venstrekanten ville gjort mye for å få nevnte elementer nærmere det gyldne snitt som jo ofte regnes som det optimale. Ingenting å si på lys, skarphet , farger og detaljer her. Roar Jeg er klar over at det er midtstilt, men tanken var at siden blikket dras mot kjærlighetserklæringen til venstre, så følte jeg det funket bra. Takk for konstruktiv kritikk! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg