Ragnar Skj Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Godt teknisk bilde i den forstand at det ene benet er uskarpt, det andre hvor bare øvre del er uskarpt, og alt annet er skarpt. Et lite mesterstykke å få til dette så godt. Ellers en god og spennende komposisjon i forhold til lyssetting og personens "positur". Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hvor mye fikk du for det reklamestuntet da??? God virkning av skarphet med frys på den ene skoen og leggen mens resten preges av bevegelsesuskarphet. Beina fint plassert i flata og diverse linjer i bilder - skygger medregnet, skaper god spenning. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Tre striper med lys....Adidas....:-) Meget godt observert og utført. Jeg var inne på tanken om "blue suede shoes" før jeg så tittelen... Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ser tre muligheter her: Lynkomposisjon, flaks eller oppstilt. I alle tilfellene, morsom bruk av Adidas tre striper både på sko og vegg Hilsen Olav 1 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Godt oppsummert av de andre her. Utrolig godt observert med tre lyse striper og adidassko, mon tro du ventet lenge på det...? Tøft med det solide og skarpe benet, og det uskarpe i bakgrunnen 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Godt teknisk bilde i den forstand at det ene benet er uskarpt, det andre hvor bare øvre del er uskarpt, og alt annet er skarpt. Et lite mesterstykke å få til dette så godt. Ellers en god og spennende komposisjon i forhold til lyssetting og personens "positur". Vennlig hilsen Ragnar Hvor mye fikk du for det reklamestuntet da??? God virkning av skarphet med frys på den ene skoen og leggen mens resten preges av bevegelsesuskarphet. Beina fint plassert i flata og diverse linjer i bilder - skygger medregnet, skaper god spenning. Roar Tre striper med lys....Adidas....:-) Meget godt observert og utført. Jeg var inne på tanken om "blue suede shoes" før jeg så tittelen... Ser tre muligheter her: Lynkomposisjon, flaks eller oppstilt. I alle tilfellene, morsom bruk av Adidas tre striper både på sko og vegg Hilsen Olav Godt oppsummert av de andre her. Utrolig godt observert med tre lyse striper og adidassko, mon tro du ventet lenge på det...? Tøft med det solide og skarpe benet, og det uskarpe i bakgrunnen Takk for hyggelige kommentarer. Litt uheldig egentlig, de tre lysstripene var egentlig mye tydeligere, men en skygge kom inn akkurat i det han kom med skoene, og jeg hadde ikke tid til å vente på en ny person med adidassko. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg