Roar Kneppen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 "Luftvernbatteri" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Saftige farger og fin komp. Fin soft bakgrunn Det ser ut til at det ene luftvernbatteriet er mer potent enn det andre . Mvh Alec Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ja, her er det saftige flotte farger. Du har en egen evne med dine farger og komposisjoner. mvh aagesp Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Aldeles nydelig bilde etter min oppfatning. Det gjelder spesielt lys og farger, og selvfølgelig utsnittet du har valgt. De to kaktusene til venstre som strekker seg mot de andre "friske" er på en måte bedårende sett med menneskeøyne. Et topp bilde som fortjener heder. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Artig tittel som står godt til motivet, kaktuser er fine ... og farlige mvh Torhild Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Flott effekt av de forsterkede fargene. Ellers, enig i at batteriet til venstre vel begynner å få litt lite strøm Hilsen Olav Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Potente saker, det der! Liker farger og lys! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hei, Roar. en severdig orgie i sterke farger, - humoristisk og uhøytidelig ! Av en eller annen grunn begynner jeg ofte å tenke på Ragnar "Joker" Pedersen når jeg ser på enkelte av bildene dine, - antagelig fordi jeg opplever noe av den samme absurde humoren som i hans tegninger (?) ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg