Gå til innhold

Lofoten, slik jeg ser det - Sildpollneset kapell

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Pentaxen.

Først og fremst: Takk for en flott bildeserie med gode følgetekster, - det har vært både spennende og interessant å følge deg på denne Lofoten-turen under skreifisket.

Og, - det ble ikke for mye :)

Sildpollneset Kapell ligger flott til, og det er en fryd å betrakte alle tre bildene ! :)

Det er krefter i sving for å få deler av Lofoten innlemmet i Unescos liste over steder i verden som har status som verdensarv, - noe som i så fall vil sikre bevaring av en del av disse fantastiske kystsamfunnene !

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Vakker kirke mot mektige fjell. Busker i forgrunn som dekker deler av kirken kan nok virke litt forstyrrende men neste umulig å få klonet bort. Alt her er jo ellers vinterskrud. Et bilde hvor snøen hadde vært borte på marken og fjellene fortsatt hvite ville forsterket det gode inntrykk ytterligere. Men det var vel ikke mulig å få til i den tiden du oppholdt i vakre Lofoten. Synes kveldbilde V2 er flott.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Hei Pentaxen! :) Ja dette var jaggu flott! Prioritert i rekkefølge V1,2,3 ;) Det ble ikke for mye fordi det var tross alt ganske variert. Hvis det ble 20 bilder av avkappa fiskehau på rad så ville det vel blitt i drøyeste laget kanskje. Varierende vær er vi godt vant til her på Sunnmøre også, litt av alt hver dag føles det ut som.

Dette er virkelig et praktfullt sted! Se de fjella da! :omg:

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for mange flotte kommentarer og tålmodighet med Lofotserien:-) Et ambisiøst prosjekt for min del, og en god del har jeg lært underveis. God kunnskap på veien videre i fotoverden, både når det gjelder komp, fototeknisk og motiver. Tålmodighet er vel den største utfordringen, både ute i felten og i etterarbeid ikke minst, men det går vel an å lære seg det også. Samtidig så er det jo viktig og kunne se motiver og skyte kjapt. Motiver finnes jo overalt, så en må også lære seg til å se potensialet i det en har rundt seg til enhver tid.

Har prøvd og få frem hvordan jeg ser på Lofoten, som jeg vokste opp i. Store forandringer har der vært, men heldigvis er det ting som består også:-) Noen småsure oppstøt har jeg jo kommet med, men alt i alt, så er det vel fordi en er stolt av og glad i området. Så er det jo det med at alt var mye bedre før da.....

Takker igjen og så drar jeg gatelangs i byen igjen:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...