deleted Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Cologne Cathedral Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Kreativt og annerledes perspektiv . Jeg liker dette Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Wow! Synes dette ble spektakulært med dette kreative perspektivet. Store dimensjoner her og langt til toppen. Det har du fått frem:-) (selv om du tar stigen) Tøff komp i s/hv som kler dette. Og forresten, hyggelig at du er tilbake:-) Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 DAGENS BILDE: Kreativt bilde med uvanlig perespektiv som utnytter byggets arkitektur på en original måte. Domkirken er kanskje vanskelig å kjenne igjen, men det er bare en fordel i dette bildet. Bildet fremstår nemlig som et originalt og selvstendig motiv, og ikke bare et forsøk på å dokumentere hvordan kirken faktisk ser ut. En slik tilnærming kan ofte resultere i langt mer interessante bilder enn de sedvanlige "been there done that" bildene. Skikkelsen i midten ser ut til å være på full fart nedover, noe som passer bra med det skrekkslagne ansiktsuttrykket. En artig, men noe makaber bonus. Teknisk veldig bra med god skaprhet og fin sort-hvitt konvertering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Gratulerer med dagens bilde !!!! Mvh Alec Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Fint perspektiv. mvh aagesp Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Gratulerer med dagens bilde. Vel fortjent. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hei og gratulerer med dagens bilde ! Vennlig hilsen Ragar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Gratulerer med Dagens:-) Godt benyttet pause/ferie du tok deg, for så og komme tilbake og bare surfe rett til topps med Dagens:-) (Mens vi andre har vridd hodet og tynt kreativiteten hver eneste dag, for og finne et bilde som Mikael liker.... Er vel sånn det er og være i arbeiderklassen) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Liker så absolutt kameravinkelen din her. Beskjæring av slike bilder kan nok ofte bli litt hodebry - og andre ser det gjerne annerledes enn man selv gjorde fordi man ser seg blind på egne bilder under redigeringen. Her ville jeg unngått linjer ut i øvre venstre hjørne ved først å ta en drøy cm oppe for da vil både buen og en sprosse gå rent ut på øvre ramme samt at en tupp som kommer ned fra øvre ramme litt til venstre for midten vil forsvinne. Sprossa til venstre havner da rett i hjørnet hvilket heller ikke er bra så da ville jeg fjernet 5 mm. av venstresiden og få sprossa kutta og ut på venstre ramme. I nedre høyre hjørne pirker jeg også litt da jeg ser linje ut i krysset. Noen få mm. kutt nede vil rette dette. Men pass på at du ikke får vannrett linje akkurat i nedre bildekant på motsatt side. Det kan godt være en smaksak når jeg nevner kanskje ett klikk til for å øke skarpheten her hvor steinsettingen allerede er nokså dominerende og godt kan komme enda bedre fram. Dessuten vil det skjerpe opp det bakre tårnet som er litt ute av fokus grunnet avstanden. Ble mye dette. Men det er ikke ment som slakt, bare forslag til "takei or leave it." Roar Lenke til kommentar
deleted Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Hei, og takk for alle hyggelige kommentarer! Også ble det da dagens bilde. Settes stor pris på .. Takk for utfyllende kommentar og kritikk. Enig med deg der, og skal prøve å justere på det du nevner. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hei, WIRE. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg