Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Få ut Ramsey og sett innpå Walcott! Vi må ha en som kan komme fra bakrom i ei helvettes fart! Vi må ha mål!

Det er 0-0. Ro ned.

 

 

Det er problemet. Står det 0-0 lenge nok, så får Chelsea mål og legger seg enda mer bakpå. Det er kjørt om Chelsea får første målet.

Lenke til kommentar

 

Dryler ballen i armen i fra en meter. Hadde vært ekstremt strengt. Ser ikke ut som at den var på mål heller.

Den er faktisk ganske klar. Skuddet er mot mål, han slenger seg ned og gjør seg større der armen hindrer ballbanen. Men synes det er greit at det ikke blir dømt med de andre situasjonene tatt i betraktning.
Dømming på hands er så subjektivt i fra dommer til dommer. Du tar ikke feil, men avstanden til armen pleier å avgjøre mest har jeg inntrykk av.
Lenke til kommentar

 

 

Dryler ballen i armen i fra en meter. Hadde vært ekstremt strengt. Ser ikke ut som at den var på mål heller.

Den er faktisk ganske klar. Skuddet er mot mål, han slenger seg ned og gjør seg større der armen hindrer ballbanen. Men synes det er greit at det ikke blir dømt med de andre situasjonene tatt i betraktning.
Dømming på hands er så subjektivt i fra dommer til dommer. Du tar ikke feil, men avstanden til armen pleier å avgjøre mest har jeg inntrykk av.

 

Må taes med om armen er naturlig posisjon eller ikke vel?  Ingen grunn til at han skal ha armen sånn i en takling.  Klar straffe imo.

 

Men som andre sier mtp dømmingen tidligere så er det ok at det ikke blåses.

Lenke til kommentar

 

 

Dryler ballen i armen i fra en meter. Hadde vært ekstremt strengt. Ser ikke ut som at den var på mål heller.

Den er faktisk ganske klar. Skuddet er mot mål, han slenger seg ned og gjør seg større der armen hindrer ballbanen. Men synes det er greit at det ikke blir dømt med de andre situasjonene tatt i betraktning.
Dømming på hands er så subjektivt i fra dommer til dommer. Du tar ikke feil, men avstanden til armen pleier å avgjøre mest har jeg inntrykk av.
Veldig sant. Men det kan heller ikke bli slik at man med hensikt kan slenge seg med åpne armer, for så å skylde på avstand. Men de er alltid vriene de situasjonene der.
Lenke til kommentar

Carragher og Souness mener de 2 første av 3 er straffer og det skulle vært rødt på Ospina. Ikke offside. Ikke straffe på Cahill. Henry mener bare situasjon nummer 2 er straffe.

 

Jeg mener alle tre er straffer, men Cesc gjør det vanskelig og Oscar sin første er også vrien å se. Situasjon nummer 2 er så klar som den får blitt.

Lenke til kommentar

Carragher og Souness mener de 2 første av 3 er straffer og det skulle vært rødt på Ospina. Ikke offside. Ikke straffe på Cahill. Henry mener bare situasjon nummer 2 er straffe.

 

Jeg mener alle tre er straffer, men Cesc gjør det vanskelig og Oscar sin første er også vrien å se. Situasjon nummer 2 er så klar som den får blitt.

Enig i at de to første er straffe. Tredje kan Cesc skylde på seg selv for. Han blir tatt, men skal overspille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...