Stefan_B Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Syntes det så ut som om det var minimalt med kontakt for å si det mildt. Hadde vært en ekstremt billig straffe i mine øyne. Det er jeg enig i, men det er fortsatt ikke filming. Det har jeg vel ikke sagt heller? Han overspiller litt, men det er ikke så ille at han fortjente gult kort imho. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Syntes det så ut som om det var minimalt med kontakt for å si det mildt. Hadde vært en ekstremt billig straffe i mine øyne. Det er jeg enig i, men det er fortsatt ikke filming. En god blanding tenker jeg. Et helt unaturlig fall for en voksen mann på 75 kg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Syntes det så ut som om det var minimalt med kontakt for å si det mildt. Hadde vært en ekstremt billig straffe i mine øyne. Det er jeg enig i, men det er fortsatt ikke filming. Det gies også gult kort for overspilling. Men før det er overspilling, er det kontakt. Skal man se bort i fra kontakten og kun dømme på overspillingen? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) trur ikke vi skal begynne analysere unaturlige fall i fotballen Endret 26. april 2015 av barezell 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) @Emils:Nei, det kan man ikke. Endret 26. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Coquelin har vært jævla god sålangt! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Syntes det så ut som om det var minimalt med kontakt for å si det mildt. Hadde vært en ekstremt billig straffe i mine øyne. Det er jeg enig i, men det er fortsatt ikke filming. Det gies også gult kort for overspilling. Men før det er overspilling, er det kontakt. Skal man se bort i fra kontakten og kun dømme på overspillingen? I de aller fleste situasjoner er det kontakt, men det betyr ikke at det skal dømmes. I dette tilfellet prøver Cesc å utnytte kontaken til å få seg en billig straffe, som dommeren heldigvis så. Endret 26. april 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Se der vettu, der er vi snytt for straffe også Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Der kunne det og ha blitt dømt straffe, men like greit at de ikke blir det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Må bare få byttet av Oliver. Han dømmer i hytt og gæver. Der skulle Arsenal hatt straffe. Endret 26. april 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Men den virkelig klare straffen blir det altså ikke blåst på? Oliver på godt på vondt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Haha, klar hands på Cahill. This ref Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Dryler ballen i armen i fra en meter. Hadde vært ekstremt strengt. Ser ikke ut som at den var på mål heller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Haha, klar hands på Cahill. This ref Ballen treffer hånda, ja, men det der er ikke straffe. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Burde vært straffe. Cahill har ingen grunn til å holde armen rett opp. 1-2 i straffer da. Oliver er meget god i dag. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Dryler ballen i armen i fra en meter. Hadde vært ekstremt strengt. Ser ikke ut som at den var på mål heller. Den er faktisk ganske klar. Skuddet er mot mål, han slenger seg ned og gjør seg større der armen hindrer ballbanen. Men synes det er greit at det ikke blir dømt med de andre situasjonene tatt i betraktning. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ballen treffer hånda, ja, men det der er ikke straffe.Det er såpass kort avstand at det er kron og mynt hvorvidt dommerne blåser eller ikke. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hvor dårlig er Ramires på en skala fra 1-10? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 For et angrep. Synd det er Ramires som får ballen sist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå