Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

 

Syntes det så ut som om det var minimalt med kontakt for å si det mildt. Hadde vært en ekstremt billig straffe i mine øyne.

 

Det er jeg enig i, men det er fortsatt ikke filming.

 

Det har jeg vel ikke sagt heller? Han overspiller litt, men det er ikke så ille at han fortjente gult kort imho.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Syntes det så ut som om det var minimalt med kontakt for å si det mildt. Hadde vært en ekstremt billig straffe i mine øyne.

 

Det er jeg enig i, men det er fortsatt ikke filming.

 

Det gies også gult kort for overspilling. 

 

 

Men før det er overspilling, er det kontakt. Skal man se bort i fra kontakten og kun dømme på overspillingen? 

Lenke til kommentar

 

 

 

Syntes det så ut som om det var minimalt med kontakt for å si det mildt. Hadde vært en ekstremt billig straffe i mine øyne.

 

Det er jeg enig i, men det er fortsatt ikke filming.

 

Det gies også gult kort for overspilling. 

 

 

Men før det er overspilling, er det kontakt. Skal man se bort i fra kontakten og kun dømme på overspillingen? 

 

I de aller fleste situasjoner er det kontakt, men det betyr ikke at det skal dømmes. I dette tilfellet prøver Cesc å utnytte kontaken til å få seg en billig straffe, som dommeren heldigvis så.

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Dryler ballen i armen i fra en meter. Hadde vært ekstremt strengt. Ser ikke ut som at den var på mål heller.

Den er faktisk ganske klar. Skuddet er mot mål, han slenger seg ned og gjør seg større der armen hindrer ballbanen. Men synes det er greit at det ikke blir dømt med de andre situasjonene tatt i betraktning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...