Aleks Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Endret 25. april 2015 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Tipper 0-0 eller 1-1. Tror Chelsea vil velge en forholdsvis defansiv taktikk, og gjøre alt for å ungå å tape. Ikke en dum taktikk, får bare håpe at det evt. ikke går for mye ut over underholdningen. Håper at vi scorer først, og tidlig i kampen. Synd at Chelsea har så stor luke at kampen egentlig ikke er så spennende, men sånn er det. Derby er det uansett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Tipper 1-1. Vært gøy med seier dog. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Tipper også 0-0 eller 1-1. Frykter en dau kamp med lite spenning, men krysser fingra for et målshow hvor Arsenal kommer ut på topp! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Herlig bilde i førstepost som sier mer enn tusen ord. Premier Leagues to beste spillere som møtes til en svært avgjørende kamp. Stort nærmere et engelsk svar på El Clasico kommer vi ikke. Det viktigste er at vi ikke taper denne kampen, for det betyr at ligagullet bør være i boks. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Konge. Litt synd at Chelsea mangler både Costa og Remy. Jeg håper Drogba ikke brukes. De kjedeligste kampene vi har spilt i år har vært med Drogba på topp. Null bevegelse, hundre balltap og slitekamp har vært fasiten i de kampene. Foretrekker heller er at vi prøver oss på en falsk 9er, enn å satse på Drogba. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Håper virkelig vi vinner denne kampen, for jeg er døds skeptisk til at 2. plassen skal avgjøres på OT nest siste runde. Med tanke på poeng ledelse så håper jeg Chelsea kommer for å spille fotball og ikke for å parkere bussen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Ser for meg veldig lik Chelsea-strategi som forrige helg. Vente på at motstanderen gjør en feil, scor mål og parker bussen resten av kampen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Arsenal gjør tabbe, Chelsea skårer, Arsenal presser, Chelsea kontrer og resultatet blir 2-0 som sist. Helt standard det, Chelsea er og forblir et kjedelig lag. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Håper på underholdning 4-3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Men fakta er ikke så farlig. Her er det possession-stats som rår! Håper ellers på en fair kamp. Tre poeng her så føler jeg meg veldig trygg på gull. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Fun fact før dagens kamp. Viste dere at Arsenal sine hjemmesider ikke har tabeller langt nok tilbake i tid til å vise Arsenal på høyere enn 3. plass? (http://www.arsenal.com/fixtures/first-team/tables?season=2014%2F15) 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Håper egentlig på hjemmeseier her. Revnende likegyldig for min klubb uansett Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Ospina, Bellerín, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Coquelin, Cazorla, Ramsey, Özil, Alexis, Giroud Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Hazard på topp? Sist det skjedde fikk vel RDM sparken? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Kan være en 4-3-3 med falsk 9 også. Courtois Ivan - Terry - Cahill - Azpi Ramires - Matic - Fabregas Willian - Oscar - Hazard Evt. Courtois Ivan - Terry - Cahill - Azpi Ramires - Matic - Willian Oscar- Fabregas- Hazard Eller Courtois Ivan - Terry - Cahill - Azpi Ramires - Matic - Oscar Willian - Fabregas- Hazard Eller Courtois Ivan - Terry - Cahill - Azpi Ramires - Matic Willian - Fabregas- Oscar Hazard Endret 26. april 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Kan være en 4-3-3 med falsk 9 også. Courtois Ivan - Terry - Cahill - Azpi Ramires - Matic - Fabregas Willian - Oscar - Hazard Det tror jeg også. En stil jeg virkelig liker! De fleste lag som stiller slik dominerer midten, men er litt avhengig av vingene for å skåre! Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Jupp, det som er sikkert å vist er at Chelsea er mer ballsikre på topp uten Drogba. Veldig mange gode tekniske spillere på topp. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Vi står kanskje med 8 strake seire, men alle seirene er mot forholdsvis dårligere lag. (Eller i dårligere form) Chelsea har vært i en liten nedoverkurve men allikevel greid å fått med seg poeng på dårlige dager. Jeg tror vi blir å tape 0-1 eller 0-2. Rett og slett fordi vi ikke har et godt nok forsvar. Mertesacker blir sikkert å drite seg ut. Edit: Dessuten taper United i skrivende stund, så Wenger slapper sikkert ekstra mye av. For vi vet jo alle, det viktigste for han er å havne i topp 4, ikke vinne ligagullet. Endret 26. april 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå