Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hvem i alle dager sier at jeg er i nærheten av den graden av perfeksjon? Jeg har så vidt skrapt litt i overflaten, men det har i det minste gitt meg den vissheten at her er det potensiale for mye mer. Det jeg har gjort er å følge regler, bruke mye stillhet og tilfeldigvis funnet noen mindre biter på den måten. Kunne gjerne tenkt meg å lært bort noe, men ingen tror det er mulig å gjøre ting så enkelt, så jeg har for det meste sluttet å si noe til vanlige folk. De blir bare irriterte når de skjønner at de må ofre det meste de forlyster livet sitt med for å kanskje oppnå noe som er veldig vanskelig å få Jeg holder meg heller til folk som er dedikerte på å trene selv, men vi snakker lite om sånt, enten du tror det eller ei. Men her på forumet er man anonym, så her kan jeg tåle litt trykk, fordI det er viktig at sånt kommer frem, men man vil så klart ikke være med på "sirkus" Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Så det finnes ingen håndfaste ting å vise til som kan brukes til å sile vekk svindlere når det kommer til slike ting? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) For å klare å opparbeide seg nok indre ro, til at sånne evner kan oppstå, trengs etter det jeg vet, mange måneder og år med trening i fullstendig kontrollerte omgivelser. Og som nevnt noen ganger før er ikke slike evner egnet for å dra med seg ut I det "verdslige", fordi de enten blir misoppfattet, misbrukt eller kan ikke oppstå grunnet "verdslig støy". Ren "awareness" er ren energi, men det betyr at den forurenses av mennesket selv fordi det blir satt makt og vilje bak for å styre og kontrollere den energien, og da virker det ikke, eller den kan slå tilbake på misbrukeren selv. Det tryggeste er å trene selv og ta den jobben seriøst nok. Men svært få, eller ingen vil gi opp "verdslig støy og lyster" og trene på noe som ikke gir noe lovnad på forhånd men kommer som en gave for de som tilfeldigvis gjør alt riktig Du svarer på dette som om det er noe alle healere har til felles, denne måten de har fått evnene sine på. Det er jo ikke tilfelle i det hele tatt. Finnes det noen kriterier i det hele tatt for å skille svindlere fra de oppriktige? En som trener nok selv vil fort se forskjell på de som kan ha noe, og de som gir seg ut for det samme. Og nei, dette er ikke noe hvem som helst "healer" har. Jeg har truffet endel folk som gir seg ut på å kunne noe, men har ikke sett konkrete resultater fra dem. Så har jeg noen få konkrete erfaringer med en som hadde ett eller annet som virket Edit: slår sammen "Så det finnes ingen håndfaste ting å vise til som kan brukes til å sile vekk svindlere når det kommer til slike ting?" Jeg for min del skyr de som har personlig vinning som en del av hensiktene. Og stoler på de som kan nok via treningen til å være fornøyd med resultatene av den Endret 20. desember 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 For å klare å opparbeide seg nok indre ro, til at sånne evner kan oppstå, trengs etter det jeg vet, mange måneder og år med trening i fullstendig kontrollerte omgivelser. Og som nevnt noen ganger før er ikke slike evner egnet for å dra med seg ut I det "verdslige", fordi de enten blir misoppfattet, misbrukt eller kan ikke oppstå grunnet "verdslig støy".HVIS det kan påvises at slike evner ikke er ren svindel så bør det du skriver her legge et godt grunnlag for å starte et offentlig godkjent institutt for håndpålegging, med strenge "verdslige" inntakskrav. Det vil potensielt kunne hjelpe svært mange. Ren "awareness" er ren energi, men det betyr at den forurenses av mennesket selv fordi det blir satt makt og vilje bak for å styre og kontrollere den energien, og da virker det ikke, eller den kan slå tilbake på misbrukeren selv.Snakker du om energi i fysikkens forstand eller nyreligiøs svadasjargong? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Så det finnes ingen håndfaste ting å vise til som kan brukes til å sile vekk svindlere når det kommer til slike ting? Det eneste man har er andres opplevelser av resultater, og de evalueringer og omdømme som oppstår som følge av det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Så lenge det er snakk om service I den vanlige Verden, vil den bestandig utnyttes av feil folk med gale hensikter. Det er derfor den ikke lar seg kultivere I den samme, men må avgrenses fra slik at den får oppstå. Men har hørt ett par interessant konkrete utførelser, blant annet hos NASA ifm.uforklarlige dataproblemer de ikke fant ut av, og hvor en spesiell thailandsk munk ble fløyet til hovedkvarteret og "reparerte" via "tankekraft". Dette antar jeg blir avfeid tvert, men kan bare si at de kildene jeg bruker har veldig høy standarder hva angår bedrag og "skryt" Jeg tenker energi som "evnen til å utføre arbeid". Her er muligens noe passende Edit: simen1 Endret 20. desember 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Ingenting med andre ord Det høres ut som gamle tester av dyre høyttalerkabler. Enorme forskjeller som beskrives som natt og dag blir umulig å høre under kontrollerte forhold og målinger. Fantastisk. Endret 20. desember 2015 av PL610 Lenke til kommentar
##@## Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Så det finnes ingen håndfaste ting å vise til som kan brukes til å sile vekk svindlere når det kommer til slike ting? Det eneste man har er andres opplevelser av resultater, og de evalueringer og omdømme som oppstår som følge av det. Resultatene du snakker om, er det gamle damer som hadde vondt i ryggen, og ble frisk etter helbredelse? Eller har du noe fantastisk å fortelle oss? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Så det finnes ingen håndfaste ting å vise til som kan brukes til å sile vekk svindlere når det kommer til slike ting? Det eneste man har er andres opplevelser av resultater, og de evalueringer og omdømme som oppstår som følge av det. Resultatene du snakker om, er det gamle damer som hadde vondt i ryggen, og ble frisk etter helbredelse? Eller har du noe fantastisk å fortelle oss? Hva er galt med gamle damer? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Dette antar jeg blir avfeid tvert, men kan bare si at de kildene jeg bruker har veldig høy standarder hva angår bedrag og "skryt" Hvor er kildehenvisningene da? Kan skrive flotte fabler jeg og si at "kildene mine har veldig høy standard......" uten at det betyr noenting. Jeg sier ikke at du fabler, jeg tar alt du sier som 100% fakta. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Og hvis du gidder lese litt ser du vel at jeg har mine tvil til hvordan det jeg skriver blir forstått, misforstått og fordreid på. Den enkleste måten for deg, er å oppsøke de som driver på med opplæringen, og ta det derfra. Jeg har gjort det på den måten selv, og sluttet å forvente mirakler servert på nett Lenke til kommentar
RWS Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Hva er galt med gamle damer? Ikke noe annet enn at en har en lei tendens til å tillegge enhver autoritet mye mer makt og evner enn de nevte autoriteter har krav på, ref min egen mor, som tror hva som helt bare det blir fortalt av en med en eller annen form for uniform.. Hvis en lege hadde sagt at jorden var totalt sekskantet ville jeg hatt et helvette med å overbevist henne om at jorden faktisk er tilnærmelsesvis rund... Vet ikke om jeg ville nevnt tilnærmelsesvis engang, da det ville gitt meg timesvis med forklaringer min mor ikke har noen forutsettnnger for å forstå... Så hva som er galt med veldig mange gamle damer kan jeg si deg med en gang, de er ALT for tro hva autoriteter måtte mene og tro... Endret 20. desember 2015 av RWS 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Her må jeg nok beskylde deg for sneversyn RWS. Du vil se at det er forskjell på gamle damer som andre. Du trenger jo ikke gå lenger en til snåsamannens egen søster i så måte, hun er veldig på linje med deg. Dessuten er jo "gamle damer" bare et eksempel. Altså på hvem som hevder å ha opplevd resultater, de finner du i alle grupperinger i befolkningen. Endret 20. desember 2015 av Delvis 1 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Her må jeg nok beskylde deg for sneversyn RWS. Du vil se at det er forskjell på gamle damer som andre. Du trenger jo ikke gå lenger en til snåsamannens egen søster i så måte, hun er veldig på linje med deg. Dessuten er jo "gamle damer" bare et eksempel. Altså på hvem som hevder å ha opplevd resultater, de finner du i alle grupperinger i befolkningen. Vet det, nå var det bare min gamle mor, og hennes venninner, jeg tenkte på... Selvsagt er det forskjell på game damer også, dessverre er felles nevneren at de ikke har hverken skepsis eller bevis som noe hovedmål... Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Kom igjen, det må da være måter å kunne påvise slike evner hos folk, ellers er det jo fritt frem for svindlere og andre uærlige folk. Det beste hadde vært å bli enige om en testprosedyre som uten tvil kan sortere vekk de uten slike evner. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Kom igjen, verden er jo basert på en grunnleggende illusjon. Den blir ikke bedre enn den er så lenge den er basert på grådighet og aggresjon. Og hvis du virkelig vil ha bevis, og eneste måten er å trene på metoden selv, hva holder deg tilbake? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Og hvis du gidder lese litt ser du vel at jeg har mine tvil til hvordan det jeg skriver blir forstått, misforstått og fordreid på. Den enkleste måten for deg, er å oppsøke de som driver på med opplæringen, og ta det derfra. Jeg har gjort det på den måten selv, og sluttet å forvente mirakler servert på nett Driter i hva du tror om mine tolkninger av det du skriver, men at du skriver at du har gode kilder uten å henvise til dem i tillegg til å svare slik du gjør her blir for dumt. Hvis jeg skal oppsøke noen som driver med opplæring så er det kjekkt å vite hvem som driver med den opplæringen. Når du skriver om "åndelige" greier (i mangel på bedre ord) så er det helt greit og jeg kan sjekke selv siden du bruker klipp og lim teknikken, men når du skriver dette Men har hørt ett par interessant konkrete utførelser, blant annet hos NASA ifm.uforklarlige dataproblemer de ikke fant ut av, og hvor en spesiell thailandsk munk ble fløyet til hovedkvarteret og "reparerte" via "tankekraft". Dette antar jeg blir avfeid tvert, men kan bare si at de kildene jeg bruker har veldig høy standarder hva angår bedrag og "skryt" og påstår at du har kilder så vil jeg veldig gjerne se henvisning til dem. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Sorterer man bort de uten slike evner må jo de som står igjen inneha slike evner. Da kan man konsentrere seg om dem. Det burde være enkelt vel? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Sorterer man bort de uten slike evner må jo de som står igjen inneha slike evner. Da kan man konsentrere seg om dem. Det burde være enkelt vel? Nei, alt er en illusjon. Du må gå i deg selv og finne ditt "riktige selv". Mediter og finn din "indre ro" så vil øynene dine åpne seg. Du må se bort fra verdslige ting for å se sannheten Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Og hvis du gidder lese litt ser du vel at jeg har mine tvil til hvordan det jeg skriver blir forstått, misforstått og fordreid på. Den enkleste måten for deg, er å oppsøke de som driver på med opplæringen, og ta det derfra. Jeg har gjort det på den måten selv, og sluttet å forvente mirakler servert på nett Driter i hva du tror om mine tolkninger av det du skriver, men at du skriver at du har gode kilder uten å henvise til dem i tillegg til å svare slik du gjør her blir for dumt. Hvis jeg skal oppsøke noen som driver med opplæring så er det kjekkt å vite hvem som driver med den opplæringen. Når du skriver om "åndelige" greier (i mangel på bedre ord) så er det helt greit og jeg kan sjekke selv siden du bruker klipp og lim teknikken, men når du skriver dette Men har hørt ett par interessant konkrete utførelser, blant annet hos NASA ifm.uforklarlige dataproblemer de ikke fant ut av, og hvor en spesiell thailandsk munk ble fløyet til hovedkvarteret og "reparerte" via "tankekraft". Dette antar jeg blir avfeid tvert, men kan bare si at de kildene jeg bruker har veldig høy standarder hva angår bedrag og "skryt" og påstår at du har kilder så vil jeg veldig gjerne se henvisning til dem. Jeg trener på metodikken I "the eightfold path", eller teravada buddhisme. Du kan bare google deg videre selv, finnes masse godt stoff og masse drit, men jeg bestemmer ikke din vei. Hva gjelder de konkrete historiene, så må jeg nesten lete, og lover ikke når det blir tid til .. Det finnes teravada lærere her til lands som jeg bruker selv, men de leverer jeg ikke info om til hvem som helst. Til det stoler jeg for lite på "nettfolk" og hensiktene deres. Du blant annet, har jeg kvalifisert tvil om oppriktigheten hos, litt for useriøs etter min "smak". Men lykke til! Endret 20. desember 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå