Gå til innhold

"Snåsamannen er synsk" fastslår høyesterettsadvokat.

Anbefalte innlegg

Og hvor sier jeg noe om at erfaringen må være slik eller sånn?

Der du påstår at folk ikke "setter seg inn i saken", fordi de ikke henter inn erfaring på den måten tøvet ditt tilsier.

AtW

Hva er det du forsøker å få frem her?

Og hva er grunnen for den frekke tonen du holder?

Er det mer frekt å kalle det du bruker til å underbygge ditt syn for tøv (noe det faktisk er), enn den nedlatende arrogante tonen du har? Kanskje, kanskje ikke. Mulig jeg er ordfattig, men jeg har vanskelig for å finne et "hyggeligere" ord som illustrerer hva jeg synes om det du bruker som underlag, forslag? Noe som sier noe om kvaliteten som er like sterkt som "tøv", men som oppfattes som mindre frekt?

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Og hvor sier jeg noe om at erfaringen må være slik eller sånn?

Der du påstår at folk ikke "setter seg inn i saken", fordi de ikke henter inn erfaring på den måten tøvet ditt tilsier.

AtW

Hva er det du forsøker å få frem her?

Og hva er grunnen for den frekke tonen du holder?

Er det mer frekt å kalle det du bruker til å underbygge ditt syn for tøv (noe det faktisk er), enn den nedlatende arrogante tonen du har? Kanskje, kanskje ikke. Mulig jeg er ordfattig, men jeg har vanskelig for å finne et "hyggeligere" ord som illustrerer hva jeg synes om det du bruker som underlag, forslag? Noe som sier noe om kvaliteten som er like sterkt som "tøv", men som oppfattes som mindre frekt?

AtW

Ble ikke særlig klokere av dette, så du må gjerne fortsette utdypningen din!

Hvis du oppfatter meg arrogant, er det din oppfatning, og ikke mitt ansvar å fikse på. Hvis jeg er frekk og ufin, kan du finne setningene som bevise det, hvis ikke kan du la være å projisere din dårlige mentale tilstand på meg! Og hvis du mangler ord, blir det vel stille

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig, jeg har en dårlig tone, men din tone er bare mitt eget ansvar som leser. Det du henviser til er tøv, du får eventuelt fylle inn med et hyggeligere ord med samme meningsinnhold om du finner ett.

Her er noen utsagn fra deg som underbygger påstanden min.

"Poenget er at DU vet pøkk og ingenting, og sutter på puppen til nærmeste profet.

Men meninger, ja det har du i fullt monn. Men de er null verd I denne sammenhengen, Sorry ..."

"Nå blir du rett og slett barnslig, og da kan du rulle deg i sølepytten din alene

Jeg har praktisert, trent og øvd på metodikken i 3 år. Det er mer enn alle geniene i denne tråden har gjort, men prate gjør de .."

"På tross av at man legger ut adekvat med dokumentasjon for hvordan den typen erfaringer innhentes, kommer likevel sånne tøvete påstander som den over her .. Jeg har ikke tid til å dra hjem til hver biidige, og bedrive høytlesing og kontemplering, så fremdeles får folk være såpass etterrettelige at de først er villig til å sette seg inn i saken, som betyr å innhente direkte erfaring 

Før det skjer, er det ikke noe å diskutere"

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, selvfølgelig, jeg har en dårlig tone, men din tone er bare mitt eget ansvar som leser. Det du henviser til er tøv, du får eventuelt fylle inn med et hyggeligere ord med samme meningsinnhold om du finner ett.

Her er noen utsagn fra deg som underbygger påstanden min.

"Poenget er at DU vet pøkk og ingenting, og sutter på puppen til nærmeste profet.

Men meninger, ja det har du i fullt monn. Men de er null verd I denne sammenhengen, Sorry ..."

"Nå blir du rett og slett barnslig, og da kan du rulle deg i sølepytten din alene

Jeg har praktisert, trent og øvd på metodikken i 3 år. Det er mer enn alle geniene i denne tråden har gjort, men prate gjør de .."

"På tross av at man legger ut adekvat med dokumentasjon for hvordan den typen erfaringer innhentes, kommer likevel sånne tøvete påstander som den over her .. Jeg har ikke tid til å dra hjem til hver biidige, og bedrive høytlesing og kontemplering, så fremdeles får folk være såpass etterrettelige at de først er villig til å sette seg inn i saken, som betyr å innhente direkte erfaring 

Før det skjer, er det ikke noe å diskutere"

AtW

Og hvor er det jeg fornærmer deg personlig?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg sa du har en nedlatende og arrogant tone, ikke "du fornærmer meg personlig".

AtW

Men det er jo du som person som reagerer, så hva mener du egentlig med dette? 

Lenke til kommentar

Jeg sa du har en nedlatende og arrogant tone, ikke "du fornærmer meg personlig".

AtW

Riktig som og "som person" mener jeg du har en nedlatende og arrogant tone og jeg mener ikke at du "fornærmer meg personlig", jeg har underbygd det med sitater også som viser hvorfor jeg mener det.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

AtW

Riktig som og "som person" mener jeg du har en nedlatende og arrogant tone og jeg mener ikke at du "fornærmer meg personlig", jeg har underbygd det med sitater også som viser hvorfor jeg mener det.

AtW

Og de sitatene er hente fra samtaler med andre brukere. Anser du disse andre brukerens som mindreverdige, som ikke evner å si fra selv, eller er du ikke ferdig med å være moderator? Du reagerer altså med å bli fornærmet på vegne av noen andre som du heller ikke kjenner .. ser du ikke snørr og bart skillet?

Når jeg er direkte ufin med deg, eller bryter reglene her, så må du gjerne si fra, men når det gjelder andre, synes jeg du kan overlate det til dem selv å si fra.

Må forøvrig si at du er veldig selektiv når du gransker andre sine poster og bruker eksempler utenfor kontekst og historikk

Lenke til kommentar

Jeg har ikke blitt fornærmet på hverken mine egne eller andres vegne, det er det dine fantasier som står for. Jeg sier du har en arrogant og nedlatende tone. Noe jeg fortsatt står for. 

Jeg sier ifra, du er arrogant og nedlatende, det er en offentlig diskusjon, og tonen din kan leses av alle. Du får gjerne synes det, jeg kommer ikke til å ta det følge.

Jeg har sitert postene dine stort sett i sin helhet, at du synes det er "utenfor kontekst", er din sak, jeg er ikke enig.

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

ok, da driver du rett og slett med personforfølgelse. 

Lurer på om du selv forstår hvor arrogant du kan oppfattes ... neppe ..

Edit: og har du intet bedre å komme med men fortsetter surret ditt, lover jeg å rapportere neste utslag fra den kanten

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke "personforfølgelse", det var et svar til et innlegg du adresserte til meg. Du spurte hvorfor jeg hadde en ufin tone, jeg svarte tilbake at din tone ikke er noe bedre, snarere tvert imot. (blant annet).

Noen vil sikkert oppfatte meg som arrogant, men jeg håper i det minste det er få som oppfatter meg som arrogant OG at jeg driver med tåkeprat.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du bedriver tåkeprat hvis du ikke får med deg den. Og det absurde er at du befinner deg i din egen tåke, og tror du ser klart nok ..

Så da er du tåkefyrsten i din egen vrangforestilling

Lenke til kommentar

Arroganse er en måte å oppføre seg på, en beskrivelse av konkret oppførsel. "Dust" er først og fremst et forsøk på fornærmelse eller personangrep. Det går an å forsøke å snu den negative spiralen mot en konstruktiv og positiv spiral mot en givende og god diskusjon. Men da må alle gjøre en innsats for å få tråden på spor igjen. Saklighet er nøkkelen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Arroganse er en måte å oppføre seg på, en beskrivelse av konkret oppførsel. "Dust" er først og fremst et forsøk på fornærmelse eller personangrep. Det går an å forsøke å snu den negative spiralen mot en konstruktiv og positiv spiral mot en givende og god diskusjon. Men da må alle gjøre en innsats for å få tråden på spor igjen. Saklighet er nøkkelen.

"Arrogant" er en karakteristikk. Altså ord som beskriver karakteren hos noen. Jeg kjenner meg ikke igjen i din forståelse av ordet eller begrepet. Ellers er jeg enig.

Lenke til kommentar

Det går an å forsøke å snu den negative spiralen mot en konstruktiv og positiv spiral mot en givende og god diskusjon. Men da må alle gjøre en innsats for å få tråden på spor igjen. Saklighet er nøkkelen.

Enig. Og med det ber jeg motparten som argumenterer for telepati og healing og what not til å framlegge noe konkret som underbygger påstandene deres. Hvorfor jeg skriver noe konkret og ikke beviser er jo fordi det faktisk ikke finnes beviser for disse slags trollerier såvidt meg bekjent. (igjen, glimrende om noen kan påvise annet så skal jeg være den første til å legge meg langflat, men ikke før).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det realiseres I hver og en som trener på det.

Og dette har jeg sagt om og om igjen, men det later til at alle her er ignorante, de ber bare om å få tingene enda enklere forklart.

Har ikke så små teskjeer og gidder heller ikke sånt nonsens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...