echoromeo Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Eg vil koble ein Xbox One kontroller (og evt. andre USB-ting) til pcen min via ein nettverksrouter og ein switch. PCen står i ei bod som har 10 meter HDMI og nettverkskabel gjennom veggen og kobla til TV (og router) i stova. Den har trådlaust tastatur og mus med god dekning gjennom veggen så eg har det viktigaste, men eg vil ha muligheita til å koble ting til på USB frå stova. Det går ikkje å legge fleire kablar der. Mitt nivå av googlefu har funne litt av kvart av vanlige USB-nettverksadapter, men eg forstår det slik at dei kun benyttar seg av nettverkskabel, men ikkje på ein slik måte at ein kan ha vanleg nettverkstrafikk på samme kabel? Eg har funne D-Link sine routerar med Sharepoint Plus som skal støtte dette, er det nokon som har prøvd dette med mus/tastatur eller ideelt sett ein xbox-kontroller? Og finnast det nokon alternativ som bør vurderast? Både konkurrentar til D-Link og andre løysingar? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Følte jeg fikk ufattelig mange treff, både på hardware og softare løsninger når jeg søkte på "usb over ethernet" ? Hvis jeg har forstått hva du ønsker riktig vel å merke. Lenke til kommentar
echoromeo Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Følte jeg fikk ufattelig mange treff, både på hardware og softare løsninger når jeg søkte på "usb over ethernet" ? Hvis jeg har forstått hva du ønsker riktig vel å merke. Ja, men problemet er at dei ufattelig mange treffa i hovedsak snakkar om usb-nettverksadapter eller usb range-extender over ethernet kabel. Det eg er på jakt etter er USB-hub som eg kan koble inn på routeren, eller bytte til en D-Link router e.l. Software er uaktuelt. Lenke til kommentar
echoromeo Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 ..ser ut som dårlig googlefu her likevel, eit søk på "usb hub nettverk" gav umiddelbart treff på fleire mulige alternativ.Då gjenstår det viktigaste spørsmålet, kjem noko slikt til å funke raskt nok for ein xbox kontroller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå