Gå til innhold

Drittbillig mat!

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare billig... billig OG bra ja...
Nå skaøl ikked du være så jæbli breial her r haltan. du har sikert vært ute en vinterdagf for inn the heat of the nioght. og 96 er bilklig. Men jentane er ikk e mye spsielige da, unnatatt de som er shava. *digge* *slikke* *maxdigg* jajaj, tror jeg sier dtakk for idag

*over og ut roger'n*. WEEEEEEEE

Lenke til kommentar
96 erjævi bili, også bøiormdu ike sulten etterpå heller. Mend et smaker gods med kaptein kjemks, *smatte hlyt*. Kaptein kjeke eller, billi babe, kaptein bitte! ******, folk sorry for feil ass. Kan anbeflae 96, koster bare 220 kr liter'n i norde våle. ja. hadew!

Jeg quote denne posten, slik at Fiskepinna ikke kan komme og redigere den når han får sovet ut.

Og fordi jeg fatter ikke hva det er han egentlig sier.

"Kaptein Kjeks"? Er det noe protein-kjeks i likhet med "Bachelor-Chow" fra Futurama?

Ellers er det jo og underholdende å registrere at man trekker frem alkoholens næringsmessige fortreffeligheter.

Lenke til kommentar
drdoogiestyyle: jeg syne sikke du skal ha det moro på andre s bekostning. Når jeg prøbver å skrive at kaptein kjeks og 96 er billig kost for en fattig stakkears, så skal ikke du insinuere noe annet. Korleis e øllen i stavangear drdoogie?

Joda.. ernæringsmessig kan man overleve LENGE på kapteinkjeks og 96! :mrgreen:

Lenke til kommentar
[quote]Joda.. ernæringsmessig kan man overleve LENGE på kapteinkjeks og 96!  [/quote]Ikkej ofte jeg er enig med deg O'store Haltan. men detr det var fa'ne me gullkorn. katein kjeks og 96 holder lenge. Når revulosjonen kommer kommer det nok til å gå i kål og vodka! (intern politkk/religipn) spøk! Happy 8. november da boys!
Lenke til kommentar
drdoogiestyyle: jeg syne sikke du skal ha det moro på andre s bekostning. Når jeg prøbver å skrive at kaptein kjeks og 96 er billig kost for en fattig stakkears, så skal ikke du insinuere noe annet. Korleis e øllen i stavangear drdoogie?

Den er kjempegod.

Skjønt man må drikke ufattelig mye for å kunne leve av panten. Ikke får man ta med seg flaskene fra pub'ene heller.

Lenke til kommentar
god mornings fiskepinna!
God morgen! Ser nå at det ikke var et sjakktrekk å være på forumet igår. Men det var moro å spille Colin McRay da! MEn jeg står på det jeg sa, 96 og Kapetin Kjeks er billig kost, om ikke så veldig sunn da. Dessuten kan du kutte kraftig ned på oppvarmingskostnadene med 96, da den holder deg god og varm.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...