DrDoogie Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Tenker da på at oss arbeidsløse, narkomane kriminelle trenger litt rimelig mat innimellom alle kidnappingene og tortureringene våre av folk som heter Rygh og bor i Slemdalsgata i Oslo. Hva er da forslagene til "rimelig men nesten god"-mat fra Folket? Selv har jeg ei lita liste: * Pizza Grandiosa (evnt. "Dogshit Taco"-varianten). * Joikakaker m/poteter * Egg, Mais, Skinke og ris. Andre "billige som pro-amerika argumenter" forslag? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 NUDLER! YumYum nuddler med kyllingsmak koster 2 kroner pakka på rema 1000. Spiser meg stappmett på 3 pakker Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 for de som bor i Oslo kan de få god, billig mat på Blitz huset. ferdig servert..hehe, slippe oppvask Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Pølse, Pølse. Du trenger bare pølse. Helst fra U-S-A. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 NUDLER! YumYum nuddler med kyllingsmak koster 2 kroner pakka på rema 1000. Spiser meg stappmett på 3 pakker du må ikke leve bare på nudler, det er ikke nok næring i de, så hvis du overdriver veldig kan du dø av næringsmangel (matmangel) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 for de som bor i Oslo kan de få god, billig mat på Blitz huset.ferdig servert..hehe, slippe oppvask Og rett over gata selger de svinedigge baguetter (om du får tak i en med kylling) for 25 schpenn. Da kan du besøke meg på skolen også, om du vil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 FiskePinna, hvor unødvendig var ikke det? Herregud.. tråden handler om MAT... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 NUDLER! YumYum nuddler med kyllingsmak koster 2 kroner pakka på rema 1000. Spiser meg stappmett på 3 pakker Second that! Skal opp på Rema å hamstre nudler snart! Spaghetti er billig, men ikke noe spesielt godt uten kjøttdeig og saus. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 QUOTE (sluffy @ 06/11/2003 : 16:47) for de som bor i Oslo kan de få god, billig mat på Blitz huset. ferdig servert..hehe, slippe oppvask Og rett over gata selger de svinedigge baguetter (om du får tak i en med kylling) for 25 schpenn. Da kan du besøke meg på skolen også, om du vil. bor desverre i bergen (vil på blitz å spise... buhuu) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 for de som bor i Oslo kan de få god, billig mat på Blitz huset.ferdig servert..hehe, slippe oppvask Og rett over gata selger de svinedigge baguetter (om du får tak i en med kylling) for 25 schpenn. Da kan du besøke meg på skolen også, om du vil. offtøpiikk: Sosohal, apropos. Fant ut at skolen min ligger 3 kvartaler ovenfor din... øfftøpikk: Blitz har visst sinnsykt bra vaffler, har jeg hørt. Billige også. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hehe, hasj-vaffler... NAM Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 skjønnte det... ønsketenkte bare litt Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Fant ut at jeg aldri kommer til å tørre å gå inn der. Ser så skummelt ut. Men, hjemmelaga baguetter er heller ikke så dyrt da. ))) Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 FiskePinna, hvor unødvendig var ikke det? Herregud.. tråden handler om MAT... Apropos fiskeppinner. Dypper du dem i sweet n' sour saus smaker de chicken mcnuggets. (Tror det var sweet n' sour) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 sosohal: folka der inne er kjempe snille... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 skjønnte det...ønsketenkte bare litt nå MÅ du kødde... DET skjønnte jeg ikke... neeeida btw: Hasj suger, Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Apropos fiskeppinner. Dypper du dem i sweet n' sour saus smaker de chicken mcnuggets. (Tror det var sweet n' sour) Fiskepinner er kjempe digg. Fiskepinner, fiskegrateng, fiskepudding, fiskesuppe, fiskegryte, fiskefromasj...Billig og godt. Jeg representerer altså ikke opplysningsdirektoratet for fisk. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Fisk er hverfall sunt... og variert kost er jo veldig viktig Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Apropos fiskeppinner. Dypper du dem i sweet n' sour saus smaker de chicken mcnuggets. (Tror det var sweet n' sour) Fiskepinner er kjempe digg. Fiskepinner, fiskegrateng, fiskepudding, fiskesuppe, fiskegryte, fiskefromasj...Billig og godt. Jeg representerer altså ikke opplysningsdirektoratet for fisk. Fiskepinner går greit, men jeg haterfiskeboller/kaker i hvit saus. Men fish n' chips er knall! Tror ikke det er så dyrt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå