G Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Finnes det en Java-fri kontorpakke å benytte i dag, som er enten åpen kildekode eller freeware? Vet at LibreOffice.org fremdeles ikke er helt Java-fri, og at det nok kommer til å ta en stund. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Det har gått an å kjøre open-/libreoffice uten java noen år, bortsett fra Base - men jeg vet ikke hvor enkelt det er å sette opp. Utover det har du alltids KDE sine office-programmer ; jeg vet ikke om de er tilgjengelige i KDE for Windows ennå. Endret 25. april 2015 av Djn Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Jeg bruker Libre office på mine maskiner, og har ikke hatt java driten på noen maskiner de siste 2 årene. "To get rid of warnings go to (in any program - Writer, Calc, ... - only one program, settings apply to all suite) Tools - Options - LibreOffice - Java and uncheck "Use Java virtual machine" All works fine without Java!" Endret 25. april 2015 av PROuser Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 LiveOffice kommer vel med sin egen java hvis man ikke har java innstallert? Burde ikke spille noen rolle for brukeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå