Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows 7 finner ikke "User Profile Service-tjenesten"

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag når jeg skulle fyre opp PC'en min kom jeg til det vanlige innloggingsvinduet for den ene brukeren som er på PC'en min. Etter å ha tastet inn passordet sto den et drøyt minutt og tenkte før den sa at en eller annen fil manglet, og at jeg ikke kom inn. Jeg omstartet PC'en, og når jeg nå kommer til innloggingsvinduet så taster jeg inn korrekt passord, og da får jeg beskjeden "Mislykket pålogging for User Profile Service-tjenesten. Brukerprofilen kan ikke lastes inn". Og så går den tilbake til innloggingssiden igjen. Heldigivis har jeg også den gamle harddisken min inni maskinen, og kan boote på den. Det har jeg gjort nå for å kunne skrive inn dette. Så nå kan jeg se alle filene som ligger på de forskjellige harddiskene. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg har jo tydeligvis en tilsvarende fil på den harddisken jeg har bootet fra nå, kan den kanskje kopieres over til den andre harddisken? Men hva heter i så fall den fila, og hvor skal den ligge?

Vennlig hilsen

Alf Øivind Skarphol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Takk for svar, begge to!

Dessverre viste det seg at harddisken min må ha fått større problemer enn en ødelagt registry-fil, den lot seg etterhvert overhode ikke starte opp, så jeg valgte til slutt rett og slett å kjøpe ny harddisk, og installere windows på nytt..

Vennlig hilsen 

Alf Øivind Skarphol

Lenke til kommentar

Hei!

Takk for svar, begge to!

Dessverre viste det seg at harddisken min må ha fått større problemer enn en ødelagt registry-fil, den lot seg etterhvert overhode ikke starte opp, så jeg valgte til slutt rett og slett å kjøpe ny harddisk, og installere windows på nytt..

Vennlig hilsen 

Alf Øivind Skarphol

Hvis du allerede har valgt den veien kan du iallefall ta ut den gamle harddisken og koble den i en annen pc, så kan du kanskje få hentet ut eventuelle filer du skulle tatt vare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...