Caliber Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Fant nettopp ut at komplett ikke får inn Eizo L557K før 29/12, det syns jeg er for drøyt å vente. Fant imidlertidig den samme skjermen inne på lager hosen webshop jeg aldri har hørt om/benyttet før, www.ioshop.no. Lurte rett og slett på om noen har noe å si om disse, er lite keen på å ende opp med å bestille et produkt til 4,5k uten skikkelig service f.eks. Tror dere de godtar at jeg sender tilbake skjermen hvis jeg ikke er forøyd med den, altså uten at det ikke er noen "feil", så lenge jeg benytter meg av angrefristen? Kan de pålegge meg noe gebyr for dette, bortsett fra porto? HASTER, så vær så snill svar fort... - Haakon Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Er veldig utålmodig, hadde vært flott med noen svar... - Cal Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kunne ikke være litt mer tolmodig? Bumping etter 19 minutter liker jeg ikke helt Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Beklager bumpingen, men ble helt desperat når jeg så komplett var tom for denne skjermen, skulle gjerne hatt den i hus før neste onsdag, noe som setter meg på et nokså stramt tidsbudsjett... Uansett skulle jeg vært mer tålmodig ja, igen; beklager. Tilbake til teamet, noen erfaringer med denne webshopen? - Cal Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ser ingen grunn til ikke å kjøpe skjermen fra den butikken du nevner. De godtar nok at du bruker angreretten ja og de kan ikke pålegge deg noe gebyr. Du skal KUN betale frakt tilbake til butikken ved bruk av angreretten. Har ingen erfaring med butikken selv, men tiden da folk fikk en pakke med ved er utvilsomt over. Men et poeng her er også at i reklamasjonssaker (som er det man virkerlig merker forskjell på butikker) så skal du unasett henvende deg til www.anovo.no da disse har service på Eizo skjermer. Dette gjelder uansett hvor du kjøper skjermen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Takk for svar Anders. Så jeg trenger i teorien ikke oppgi noe grunn ved bruk av angreretten? Hvis d er riktig blir d kjøp på meg, brenner etter denne skjermen... - Cal Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nei du trenger ikke oppgi noen grunn. Det holder at du sier at du benytter deg av angrefristen og at du derfor sender pakka i retur. Ikke at jeg skjønner hvorfor du vil benytte angrefristen på en så nydelig skjerm Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Hehe, sant det, men bare i TILFELLE, skal jo spille litt og, noe som ikke akkurat er skjermens sterkeste side... *grin* Tror nok d er lite sannsynlig uansett, er helt forelsket i den, heh. : Igjen, takk for hjelpen! - Cal Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Vis du leser på webshopguiden så har de fått ganske bra karakterer Jeg likte ikke akkurat fargene på sida dems da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå