Gå til innhold

I/O shop noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Fant nettopp ut at komplett ikke får inn Eizo L557K før 29/12, det syns jeg er for drøyt å vente. Fant imidlertidig den samme skjermen inne på lager hosen webshop jeg aldri har hørt om/benyttet før, www.ioshop.no. Lurte rett og slett på om noen har noe å si om disse, er lite keen på å ende opp med å bestille et produkt til 4,5k uten skikkelig service f.eks. Tror dere de godtar at jeg sender tilbake skjermen hvis jeg ikke er forøyd med den, altså uten at det ikke er noen "feil", så lenge jeg benytter meg av angrefristen? Kan de pålegge meg noe gebyr for dette, bortsett fra porto? HASTER, så vær så snill svar fort...

- Haakon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager bumpingen, men ble helt desperat når jeg så komplett var tom for denne skjermen, skulle gjerne hatt den i hus før neste onsdag, noe som setter meg på et nokså stramt tidsbudsjett... Uansett skulle jeg vært mer tålmodig ja, igen; beklager.

Tilbake til teamet, noen erfaringer med denne webshopen?

- Cal

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til ikke å kjøpe skjermen fra den butikken du nevner. De godtar nok at du bruker angreretten ja og de kan ikke pålegge deg noe gebyr. Du skal KUN betale frakt tilbake til butikken ved bruk av angreretten. Har ingen erfaring med butikken selv, men tiden da folk fikk en pakke med ved er utvilsomt over.

Men et poeng her er også at i reklamasjonssaker (som er det man virkerlig merker forskjell på butikker) så skal du unasett henvende deg til www.anovo.no da disse har service på Eizo skjermer. Dette gjelder uansett hvor du kjøper skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...