Holland1977 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg har en del av gjeld og ønsker å nedbetale så fort som mulig. Jeg har gjort en plan om nedbetaling så det er bare nå å jobbe og tjene penger og betale min gjeld. Jeg lurer på om det finnes noe muligheter for å tjene litt ekstra penger hjemmefra? Jeg jobber fast 100% hver dag (bortsett fra lørdag og søndag), men hver dag og spesielt i helga kan jeg finne noe timer hvor jeg kan jobbe litt ekstra hjemmefra. Har noe forslagg hvoradn man kan thene litt ekstra penger hjemmefra? Det er ikke snakk om mye penger, jeg snakker om per tusen kr per måned. Det kan hjelpe meg for å nedbetale min gjeld raskere. Jeg har en del av kompentanse som jeg kan bruke for å jobbe med forskjellige arbeidsoppgaver. Men jeg lurer hva er enklest og raskest. ? Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Enkleste (og raskeste!) er jo bare å sette seg ned og runke foran publikum. Eller, har jeg hørt, ihvertfall. (vet ikke hva alder du har, men jeg regner med du er lovlig) Endret 25. april 2015 av EinSånnEinJa Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Et godt tips hvis du har bil med tilhengerfeste, kjøp paller med halvliters ølflasker fra fabrikk i moss e.l for 3,5kr stk, selg på facebook for 6kr stykk til hobbyølbryggere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Er du jente er Einsånneinja sitt forslag lønnsomt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Er du jente er Einsånneinja sitt forslag lønnsomt Vanlig dag på jobben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå